بیماری‌ها, زیبایی, سلامت بدن

برند یوروویتال ، معرفی محصولات

همانطور که احتمالاً از مکمل های مختلف برند یوروویتال تاکنون  حداقل یک بار استفاده کرده‌اید  این برند یکی از مطرح و مرتبط با کشور آلمان در زمینه تولید و عرضه مکمل‌های مختلف می‌باشد. به گفته مصرف کنندگان و نظراتی که در مقالات و صفحات اینترنتی ارائه شده محصولاتی که تولیدی برند یوروویتال می‌باشند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عموماً در داروخانه‌های سرتاسر کشور این محصولات  قابل دسترسی می‌باشد. در داخل ایران برند یوروویتال با نمایندگی شرکت حکیمان طب عرضه می‌شود که این شرکت حدود سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و به تنهایی واردات بخش عمده‌ای از مکمل‌های یورو ویتال را  انجام می‌دهد. اخیرا خط تولید برخی از مکمل های یوروویتال در داخل کشور وجود دارد و تحت لیسانس کمپانی معتبر آلمانی در داخل کشور برخی از محصولات یورو ویتال تولید می‌شود. 

اگر بخواهیم دسته های محصولات برند یوروویتال را معرفی کنیم تولید مکمل‌های دارویی ورزشی و غذایی با کیفیت بالا در کمپانی این برند تاکنون تولید شده است. به لحاظ فرم تولید مکمل‌ها انواع و اقسام فرم‌ها توسط شرکت یورو او تی سی فارما که شرکت تولید کننده برند یوروویتال می‌باشد انجام شده است.  می‌توان به قرص‌های جوشان و اسپری‌ها و سافت ژل‌ها و قطره‌ها و کپسول‌ها و ساشه‌ها اشاره کرد  که مورد استفاده طیف وسیع از مردم قرار گرفته است. 

برند یوروویتال

در ادامه این مقاله می‌خواهیم به بررسی محصولاتی از برند یوروویتال بپردازیم و ویژگی‌های هر یک از این محصولات را به صورت مختصر تشریح کنیم.

اولین محصولی که از برند یوروویتال می‌خواهیم به شما معرفی کنیم کپسول لبرترن ۵۵۰ شرکت یوروویتال است که غنی شده با امگا ۳ می‌باشد.  این کپسول که یکی از کپسول‌های پر استفاده برای تامین کمبود امگا ۳  نیز می‌باشد در ترکیب با ویتامین‌های آ و ویتامین e و ویتامین دی نیز می‌باشد که علاوه بر خاصیت ضد التهابی به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک شایانی می‌کنند.  این محصول دارای بسته‌بندی ۶۰ عددی بوده و طبق ادعای شرکت سازنده روزانه می‌توانید یک عدد از آن را همراه با غذا به همراه یک لیوان آب میل کنید.  کپسول لبرترن ۵۵۰ شرکت یوروویتال در افرادی که دارای خونریزی داخلی یا زخم‌هایی در سیستم گوارشی هستند باید با احتیاط فراوان صورت بگیرد و در بسیاری از موارد حتی مصرف این کپسول نیز ممنوع است. میزان ویتامین دی موجود در کپسول لبرترن ۵۵۰ به میزان ۴۰۰ واحد بین المللی و ویتامین آ موجود به میزان  ۲۶۶۶ واحد بین المللی و ویتامین e موجود در آن به اندازه ۳ واحد بین‌المللی است.

محصول دیگری که از برند یوروویتال در ادامه این مقاله می‌خواهیم به شما معرفی کنیم قرص  وال کارنیتین به علاوه آ ال آ تولید شرکت یورو otc فارما با برند یورو ویتال است. قرص ال کارنیتین به علاوه آ ال آی  یوروویتال در ترکیبات خود به میزان ۲۰۰ میلی‌گرم آلفا اسید و ۵۰۰ میلی‌گرم کارنیتین به همراه دارد. طبق دستورالعمل شرکت سازنده روزانه یک عدد از این قرص را می‌توانید با معده خالی مصرف کنید و بسته‌بندی آن به صورت ۶۰ عددی عرضه می‌شود.  لازم به ذکر است که همچنان استفاده از قرص ال کارنیتین به علاوه  آ   ال آ یورو ویتال می‌تواند  به افزایش متابولیسم چربی در بدن منجر شده که به شما کمک کند تا کاهش وزن و چربی سوزی مناسبی داشته باشید.  نکته دیگری که در هنگام استفاده از این محصول باید به آن دقت کنید این است که این دارو ممکن است با داروهای ضد دیابت تداخل دارویی ایجاد کند به خصوص اینکه مصرف این محصول در کودکان و زنان باردار و حتی در حین شیر دهی نیز ممنوع است. آخرین کاربردی که برای این محصول در سایت شرکت سازنده معرفی شده است  کاهش خستگی و بهبود  فعالیت انجام حرکات ورزشی و افزایش انرژی است.

محصول دیگری که از برند یوروویتال می‌خواهیم به شما معرفی کنیم کپسول بورپلاس دی ۳ با برند یوروویتال است که علاوه بر وجود ۳ میلی‌گرم از بوورون  به میزان ۴۰۰ واحد بین المللی  ویتامین دی ۳ را نیز  در ترکیبات خود به همراه دارد. بسته‌بندی کپسول بورپلاس دی سه یوروویتال  به صورت ۶۰ عددی بوده و طبق دستورالعمل راهنمای این محصول می‌بایست روزانه یک عدد کپسول به همراه غذا و مایعات کافی میل شوند. از نکات مورد توجه در این محصول این است که اگر با بیماری کلیوی دست و پنجه نرم می‌کنید نباید از این مکمل استفاده کنید. برون باعث می‌ شود که استخوان سازی در داخل بدن شما تقویت شده و التهابات و کنترل علائمی که از التهاب مفاصل بروز پیدا می‌کند توسط این ماده کنترل خواهد شد. برای جمع‌ بندی می‌ توان گفت اگر به دنبال یک مکمل مناسب هستید که به حفظ سلامت مفاصل و استخوان‌های شما کمک کند کپسول بور پلاس دی سه یوروویتال یکی از انتخاب‌ های مناسب برای شماست.

برند یوروویتال

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا محصولات دیگری از برند یوروویتال را برای آشنایی شما ذکر کنیم.

 محصول دیگری که می‌ خواهیم در این قسمت برای شما معرفی کنیم قطره ب ۱۲ به علاوه فولیک اسید و ویتامین سی با برند یورو ویتال می‌باشد.  قطره ب ۱۲ به علاوه فولیک اسید و ویتامین سی یورو ویتال به منظور افزایش قوای جسمی و ذهنی در نوزادان و کودکان به کار می‌رود.  ترکیباتی که در قطره ب ۱۲ به علاوه فولیک اسید و ویتامین سی یوروویتال به کار رفته است شامل ۳۰ میلی‌گرم ویتامین c و ۱۵۰ میکروگرم فولیک اسید و یک و نیم میکروگرم ویتامین ب ۱۲ می‌باشد که در بسته‌بندی ۳۰ میلی لیتری به صورت قطره و با طعم پرتقال به مصرف کننده عرضه شده است.  در ارتباط با کودکان همواره قبل از مصرف هر نوع قطره حتماً با پزشک متخصص مشورت نمایید.   طبق دستورالعمل مصرف قطره ب ۱۲ به علاوه ویتامین سی یوروویتال کودکان و نوزادان از سن ۶ ماهگی به بالاتر می‌توانند روزانه یک میلی لیتر از این قطره را همراه با غذا مصرف کنند. همانطور که می‌دانیم ویتامین ب ۱۲ سبب می‌شود که خون سازی در بدن کودک به خوبی انجام گیرد.  از دیگر  فولیک اسید برای کودکان  بسیار حائز اهمیت بوده و  عوارض بیماری‌ هایی همانند تلاسمی مینور را  کاهش می‌ دهد.  از طرف دیگر ویتامین سی نیز با نقش آنتی اکسیدانی خود و تحریک تولید کلاژن به حفظ سلامت پوست و استخوان‌ سازی در  کمک شایانی می‌ کنند.  بنابراین اگر به دنبال یک قطره مناسب به منظور رفع کم خونی برای کودک خود هستید و یا تمایل دارید که رشد جسمی و ذهنی کودک شما با سرعت بیشتری همراه شود قطره ب ۱۲ به علاوه  فولیک اسید و ویتامین سی یورو ویتال  انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

محصول دیگری که می‌خواهیم در انتهای این مقاله برای شما معرفی کنیم قطره فول زینک پلاس شرکت یورو او تی سی فارما  بل نام برند یوروویتال می‌باشد. این قطره حاوی فولیک اسید و زینک و ویتامین سی بوده و در ترکیبات آن ۳۰ میلی گرم ویتامین سی به همراه ۳ میلی‌گرم زینک و ۱۵۰ میکروگرم فولیک اسید به کار رفته است. این قطره که مناسب کودکان ۶ ماه به بالا بوده و روزانه یک میلی لیتر از آن باید با معده پر برای کودک مصرف شود به صورت ۳۰ میلی لیتری بسته‌ بندی شده و دارای طعم دهنده پرتقال می‌ باشد. مصرف قطره فول زینک پلاس یوروویتال در کودکان باید با صلاحدید  و مشورت پزشک انجام شود. قطره فول زینک پلاس یوروویتال به منظور افزایش اشتها و افزایش وزن در کودکان به کار می‌رود. همانطور که فولیک اسید نقش اساسی در رشد کودکان بازی می‌کند زینک نیز سبب افزایش قد و وزن در کودکان خواهد شد.  بنابراین اگر کودک شما دچار کمبود منابع زینک در بدن باشد امکان احتمال افزایش ابتلا به بیماری‌های عفونی به ویژه سرماخوردگی  برایش رخ خواهد داد. برای جمع‌بندی می‌توان گفت قطره فول زینک پلاس یوروویتال یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود اگر به دنبال افزایش وزن و افزایش اشتها در کودک خود هستید و به دنبال یک محصول با کیفیت می باشید.

برای مشاهده همه محصولات یوروویتال اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *