سلامت بدن

درمان زودانزالی با اسپری تاخیری

همانطور که از معنی دو کلمه زود انزالی مشخص می شود این عارضه به معنای ارضای بسیار سریع مرد و زن و یا حتی هر دو در حین انجام مقاربت و رابطه جنسی می ‌باشد که از لذت بردن مناسب در رابطه زناشویی جلوگیری کرده و حتی سبب مشکلات بعدی روحی و عاطفی می شود در این مقاله به  موضوع درمان زودانزالی با اسپری تاخیری می پردازیم.

 زود انزالی در مردان همواره و همیشه می تواند برای شما یک مشکل بزرگ را پدیدار کند که در سابقه این مشکل می توان پی به ریشه روان شناختی و روان شناسی موضوع خصوصا در زمانی که شریک جنسی شما در زندگی از این عارضه رنج نمی برد برد. این مشکل عموما به دلیل داشتن عدم تمرکز خصوصا استرس و اضطراب به وجود آمده و اینکه ذهن با بدن هماهنگی خود را در لذت جنسی از دست داده و بر مشکل افزوده و باعث ناراحتی های بعدی روحی نیز می شود. تحقیقات نشان می دهد که مردان جوان در اوایل ازدواج خود و شروع زندگی مشترک در اولین روابط جنسی و عاطفی دچار این مشکل خواهند شد. راه حل های درمانی و غیر درمانی مختلفی برای زود انزالی وجود دارد که یکی از راه های درمان مقطعی آن استفاده از اسپری های تاخیری مختلف می باشد که یک مسکن موقتی برای این موضوع است.

درمان زودانزالی با اسپری تاخیری\

چند نوع اسپری تاخیری وجود دارد و تفاوت میان آنها چیست؟

از یک نگاه اسپری‌ های تاخیری در حالت کلی به دو دسته اسپری های تاخیری بر پایه بنزوکائین و اسپری های تاخیری بر بر پایه لیدوکائین تقسیم بندی می شوند.

در گروه اول اسپری‌ بر پایه لیدوکائین را مورد بررسی قرار می دهیم. این اسپری های تاخیری حاوی ده تا یازده میلی گرم لیدوکائین یا همان بی حس کنند موضعی هستند. در گروه دوم و در مقابل اسپری های تاخیری بر پایه لیدوکائین اسپری‌های مبتنی بر بنزوکائین شامل حدود 7.5 درصد بنزوکائین غلیظ یا یک بی‌حس‌کننده موضعی دیگر می باشند. عملکرد کلی این اسپرهای تاخیری در هر دو گروه بر پایه لیدوکائین و بنزوکائین این است که این دو اسپری از ورود سدیم به انتهای رشته عصب های آلت تناسلی در مردان جلوگیری کرده و با قطع کردن سدیم از رشته عصب های انتهایی سبب جلوگیری از ارسال سیگنال‌ انزال شدن به مغز انسان شده و بدین ترتیب بر زود انزالی غلبه می‌کنند.

به بیان بهتر و دقیق تر اسپری های تاخیری در هر دو دسته مبتنی بر لیدوکائین و بنزوکائین با ایجاد یک مکانیزم اثر بی حس کننده و خفیف باعث می‌ شود زود انزالی درمان موقتی شده و  طول مدت رابطه جنسی میان شرکای رابطه افزایش یابد و هر دو طرف لذت بیشتری را تجربه کنند.

 نحوه عملکرد اسپری های تاخیری پس از استفاده بر روی آلت تناسلی چگونه است؟

همانطور که در قسمت قبل به اختصار گفته شد این اسپری ‌های تاخیری کمک کننده به درمان مقطعی زود انزالی با مسدود کردن راه های انتقال پیام‌ های عصبی به آلت تناسلی در مردان، میزان تحریک حسی را در هنگام انجام رابطه جنسی در این ناحیه کاهش می دهد و با این روش در نهایت منجر به عمیق تر و طولانی تر شدن رابطه جنسی میان شرکا می شود. به بیان بهتر در واقع مردان با اسپری زدن بر آلت تناسلی خود به خوبی رابطه جنسی خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند و به صورت مقطعی مدت زمان رسیدن به انزال خود را تا حدودی به تاخیر می اندازند. اسپری های تاخیری یک درمان کوتاه، مقطعی سریع و آسان بوده که در کوتاه ترین زمان پس از استفاده برای شما اثرات مطلوب خود را در کیفیت رابطه جنسی بر جای خواهد گذاشت. نکته قابل توجه این است که فراموش نکنید که اسپری های تاخیری در هر مدلی که باشند برای طولانی مدت هیچ تاثیری ندارند و معجزه کننده همیشگی نیستند و لازم است در هر رابطه از این اسپری های تاخیری قبل از انجام استفاده شود.

درمان زودانزالی با اسپری تاخیری

انتخاب میان دو دسته از اسپری های تاخیری، موفقیت با کیست؟

در این بخش می خواهیم بین این دو دسته انتخاب کنیم که کدام یک از اسپری های تاخیری معرفی شده در بخش قبل مؤثرتر بوده و کارایی مفیدتری بر جای می گذارند.

 پاسخ این سوال برای شما مقداری چالش برانگیز است. اگر درست فکر کرده باشید و متن را با دقت مطالعه کرده باشید پاسخ اسپری تاخیری لیدوکائین خواهد بود. این پاسخ به این دلیل انتخاب شد که هم بی حس کننده قوی تری را نسبت به بی حس کننده ضعیف تر بنزوکائین انتخاب کرده ایم و در واقع نسبت به بنزوکائین مؤثرتر خواهد بود. یک جنبه دیگر نیز در این انتخاب نهفته است. به بیان بهتر اسپری تاخیری بنزوکائین نیز مزایای خود را دارد. مزیت بنزوکائین زمانی روشن می شود که به اشکال و فرم های دیگری به ‌جز اسپری نیاز داشته باشید همانند دستمال مرطوب کاندوم کرم و ژل که به گونه ای یک برگ برنده است.

برای درمان زود انزالی در آقایان و همچنین افزایش میل جنسی در شرکای جنسی چه باید کرد؟

همان طور که در بخش قبل نیز ذکر شد، عارضه زود انزالی یکی از عمده ترین مشکلات جنسی مربوط به آقایان می باشد، که علاوه بر اینکه نارضایتی شریک و فرد درگیر در رابطه را به همراه خواهد داشت سبب ایجاد مشکلات روحی و روانی مختلف نیز می شود و حتی ممکن است سبب طلاق های عاطفی نیز بشود.

 وجود بنزوکائین و لیدوکائین در پایه اسپری های تاخیری سبب شده است که میزان نرخ سرعت ارسال پیام های حسی که به منظور انزال شدن از آلت تناسلی به مغز می‌رسد را کاهش داده و به تبع آن زمان رابطه را نیز طولانی تر می کنند. در جمع بندی این بخش می توان گفت که آقایانی که تجربه زود انزالی را درک کرده و با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند با استفاده از اسپری های تاخیری مختلف در هر یک از گروه ها ذکر شده می توانند زود انزالی را به راحتی اما موقت و نه برای همیشه درمان کنند و لذت یک رابطه جنسی خوشایند را برای خود و شریک رابطه خود فارغ از هرگونه استرس و مشکل فراهم کنند.

افزایش اعتماد به نفس پس از درک مساله زود انزالی در آقایان

یکی از مهم ترین نکاتی که در طول رابطه جنسی بسیار اهمیت دارد برخورداری و داشتن اعتماد به نفس کافی و کامل می باشد. مردان کم سن تر و جوان که در طول رابطه جنسی با شریک خود نمی توانند لذت جنسی را به همسر خود منتقل کنند و یا با داشتن استرس و اضطراب حق لذت بردن برای خود را نیز سلب می کنند معمولا در جای دیگری به دنبال پاسخ مساله زود انزالی می گردد. چیزی فرای تصور و به بیان دیگر نداشتن اعتماد به نفس کافی است که آقایان از آن رنج می برند و به همین منظور عموما در زود انزالی دچار مشکلات روحی و روانی خواهند شد. برای شما هم قطعا این سوال و پرسش پیش می آید که ارتباط اسپری تاخیری با اعتماد به نفس در مساله فوق چیست و این میان آیا چنین مساله ای منطقا قابل قبول است یا خیر؟ جالب است بدانید طبق گزارشات متعدد علمی در چند سال اخیر که یکی از عمده ترین دلایل عدم اعتماد به نفس آقایان در طول رابطه جنسی با شریک خود مساله زود انزالی می باشد که اسپری های تاخیری در فرم های گفته شده می تواند برای درمان این مشکل حاد بسیار کارآ و خوب واقع شده و حداقل به صورت موقت این مساله را درمان کنند.

در نهایت باید توجه کرد که هنگام استفاده از اسپری  های تاخیری فارغ از مدل و نوع در صورتی که با یک مرتبه استفاده نتیجه خاصی مشاهده نکردید مجددا می توان برای بار دوم همان دستورالعمل را تکرار کرده و از آن اسپری تاخیری استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *