سلامت بدن

کرم پودر گاش و نقد و بررسی این برند مزایا ومعایب آن

کرم پودر گاش و نقد و بررسی این برند مزایا ومعایب آن

برند گاش یک برند نوپا و جوان در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی بهداشتی است که در سال 1945 ابتدا به عنوان یک شرکت داروسازی راه اندازی شد و سپس به دنیای لوازم آرایش وارد شد. اما امروزه لوازم آرایش گاش در بیش از 80 کشور دنیا تولید می شود که به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین در بین خانم ها و به ویژه دختران جوان فراگیر شده است. در ادامه برند گاش و کرم پودر گاش را معرفی می کنیم.

معرفی برند گاش

معرفی برند گاش

برند گاش یک برند محبوب در تولید لوازم آرایشی است که محصولات متنوع و کاربردی را با بسته بندی شیک و منحصر بفرد را تولید می کند. این برند در سال 1945 ابتدا به عنوان یک شرکت داروسازی در کشور دانمارک تاسیس شد. بعد از مدتی نیز این برند فعالیت خود را به تولید لوازم آرایشی تغییر داد و امروزه Gosh با سابقه بیش از 50 سال در تولید لوازم آرایشی، جایگاه ویژه ای در دنیا به دست آورده است. گاش دارای محصولات فراوانی در دسته های کرم پودر، پنکک، پرایمر، ریمل و … می باشد. شرکت گاش محصولات خود را با مواد اولیه استاندارد و با همکاری تامین کنندگان مواد اولیه لوازم آرایشی تولید می کند که همین باعث افزایش کیفیت محصولات این برند شده است. امروزه فروش لوازم آرایشی و محصولات گاش در بین بازارهای خارجی بیشتر از بازار داخلی گاش شده است. برای اطلاع از میزان کیفیت این لوازم آرایشی می توان محصولات با قیمت مناسب را تهیه و تست نمود.

ویژگی های کرم پودر گاش

کرم پودرهای گاش یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی این برند هستند که دارای پوشش دهی کامل و طبیعی می باشند و دارای قابلیت پوشش تمام چین و چروک ها و جوش های موجود در صورت می باشند. در ترکیبات کرم پودرهای گاش برای ماندگاری رطوبت و تغذیه پوست از گلیسیرین استفاده شده است. همچنین این کرم پودرها دارای spf10+ هستند که باعث تشکیل یک لایه محافظ شده تا از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کنند. این برند انواع کرم پودرهای مختلف را در بسته بندی های متفاوت تولید و عرضه می کند که برای استفاده در پوست های مختلف به کار می روند. برای انتخاب کرم پودرهای گاش باید به برخی از ویژگی ها توجه کنید که آن ها را بررسی می کنیم.

 

ویژگی های کرم پودر گاش

پوشش دهی بالا

با توجه به سن، میزان نواقص پوستی و موارد دیگر باید  پوشش دهی خاصی را مد نظر داشته باشید. پوشش دهی کرم پودر یکی از عواملی است که در هنگام خرید آن باید توجه شود. در کرم پودرهای گاش چند نوع پوشش دهی داریم که بیان می کنیم:

پوشش سبک: این محصولات دارای پوشش سبک روی پوست هستند. کرم پودرهایی که دارای پوشش سبک هستند برای استفاده روزمره مناسب اند و ظاهری بسیار طبیعی را روی پوست ایجاد می کنند.

پوشش متوسط: محصولاتی که پوشش متوسط دارند تیرگی و لک، چین و چروک، جای جوش و … را می پوشانند. این نوع کرم پودرها نیز، پوششی طبیعی و پوستی صاف و یکدست ارائه می دهند. ترکیب پنکیک و کرم پودر، کرم پودر معمولی و حاوی مواد معدنی نیز دارای پوشش متوسط هستند.

پوشش کامل: اگر بر روی صورت خود زخم، جای زخم و سوختگی دارید باید از این نوع کرم پودرها استفاده نمایید تا به طور کامل پوشش داده شوند. بهترین گزینه برای رفع نواقص صورت کرم های فشرده، ترکیب کرم و پودر، پنکیک و فرمول هایی هستند که بر پایه مواد معدنی می باشند.

ماندگاری بالا

برای زیباتر شدن آرایش و صورت زیرسازی بسیار مهم می باشد. بنابراین هنگام خرید کرم پودر بهتر است محصولی را انتخب کنید که دارای دوام بالاتری است. در غیر اینصورت بعد از مدت کوتاهی ی و با تعریق، کرم پودر از صورت محو خواهد شد.

 

مزایای استفاده از کرم پودر گاش

مزایای استفاده از کرم پودر گاش

این کرم پودر از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته می شود. از جمله نقاط قوت آن می توان به ترکیبات ضد آفتاب و آبرسان در این محصول اشاره کرد که باعث می شود از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت شود و از بروز لک و تیرگی و چین و چروک جلوگیری شود. ترکیبات آبرسان نیز با رطوبت رسانی به سلول های پوستی از خشک شدن پوست جلوگیری می کنند. کرم پودرهای Gosh دارای بافتی سبک و نرم هستند و ماندگاری بالایی دارند. بنابراین اگر محصولی را می خواهید که نواص چهره را پوشش و زیرسازی مناسبی را ارائه دهد، کرم پودر گاش انتخاب مناسبی می باشد.

معایب استفاده از کرم پودر گاش

برند گاش با استفاده از بهترین مواد اولیه محصولات آرایشی خود را تولید می کند. بنابراین امکان ایجاد حساسیت و یا لک های پوستی در صورت استفاده از این کرم پودرها بسیار پایین می باشد. اما برخی افراد ممکن است به مواد و ترکیباتی که در این محصولات استفاده شده اند حساسیت داشته باشند. اگر از کرم پودرهای گاش استفاده نمودید و دچار خارش، سوزش و یا قرمزی پوست شدید، استفاده از محصول را متوقف کنید و به پزشک مراجعه نمایید. اگر پوست حساسی دارید مقداری از کرم پودر را روی قسمت آرنج تست نمایید و در صورتیکه دچار واکنش های آلرژیک نشدید می توانید با خیال راحت از محصول مورد نظر استفاده نمایید.

 

معایب استفاده از کرم پودر گاش

نکات قابل توجه قبل از زیرسازی آرایش

قبل از استفاده از کرم پودر و شروع زیر سازی نکات زیر را رعایت نمایید تا آرایش زیباتر و طبیعی تری را داشته باشید:

  • پوست را لایه برداری کنید.

پوست ما به طور مداوم سلول های جدید تولید می کند که لازم است با استفاده از ترکیبات لایه بردار، سلول های قدیمی را از روی پوست جدا کنیم زیرا این سلول ها منافذ پوست را بسته و اجازه نمی دهند کرم پودر روی پوست بنشیند. بنابراین قبل از استفاده از کرم پودر، پوست را لایه برداری کنید.

  • صورت خود را بشویید.

بهتر است کرم پودر را روی پوست تمیز استفاده کنید. بنابراین صورت خود را قبل از شروع به آرایش با شوینده مناسب بشویید و سپس آن را خشک کنید.

  • کرم مرطوب کننده و آبرسان بزنید.

بعد از اینکه صورت خود را شستید باید از کرم مرطوب کننده وآبرسان استفاده نمایید. کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود را انتخاب کنید و روی پوست ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. این کار باعث می شود کرم پودر جلوه بهتری روی پوست داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *