زیبایی

پودر حالت دهنده مو + روش استفاده و خرید

پودر حالت دهنده مو

پودر حالت دهنده مو چیست؟

برای حالت دادن به موها محصولات زیادی وجود دارد که پودر حالت دهنده مو نیز یکی از آن ها می باشد. این پودر برای افرادی مناسب است که دارای موهای کم حجم و نازکی می باشند زیرا استفاده از آن بعد از حمام حالت مو را بهبود می بخشد. این پودر روی ریشه مو قرار گرفته و به حجم دار شدن مو در قسمت ریشه کمک می نماید و حالت بهتری را به آن ها می دهد. این پودرها از موادی مانند silica silylate تشکیل می شوند که علاوه بر اینکه حجم مو را افزایش می دهد باعث خشک شدن مو و ایجاد ظاهر مات در آن ها و حالت دهی بهتر موها می گردد. همچنین این پودرها چربی و رطوبت اضافی روی موها را جذب می نماید تا موها را خوش حالت تر نشان دهد.

"<yoastmark

چگونه از پودر حالت دهنده مو استفاده کنیم؟

  1. برای استفاده از پودر حالت دهنده مو ابتدا موها را شسته و سپس خشک نمایید. سپس موهای خود را به حالت دلخواه مجعد، فر یا صاف حالت دهید.
  2. حال در این مرحله موها را از فرق سر به چند قسمت تقسیم نمایید و موها را به اندازه ای که دوست دارید حالت پوش داشته باشند نگه دارید. سپس مقداری از پودر را روی ریشه موها بزنید و آن را روی مو پخش نمایید.
  3. در این مرحله به آرامی شروع به ماساژ دادن پوست سر نمایید تا تمامی قسمت های پوست سر و موها پودری شوند. می توانید تغییر سریع موها را مشاهده نمایید که در اثر قرار گرفتن پودر روی ریشه مو باعث ضخیم تر و پر حجم تر نشان دادن آن ها می گردد.
  4. می توانید از موهای پر حجم خود لذت ببرید و تا مدت طولانی این مدل روی موهایتان حفظ گردد. دقت کنید که استفاده از پودر را از مقدار کم شروع نمایید و در صورت نیاز مقدار مصرفی آن را افزایش دهید.

عوارض پودر حالت دهنده مو

"عوارض

انواع متفاوتی از پودر حجم دهنده در بازار وجود دارد. مواد متشکله این پودرها به گونه ای است که آسیبی به مو وارد نمی کنند. اما باید در نظر داشت که برندی انتخاب گردد که دارای کیفیت بالایی باشد.

پودر حالت دهنده مو مردانه

آقایانی که دارای موی کم حجم و نازک می باشند می توانند با پودر حالت دهنده مو هم موها را پرپشت نشان دهند و هم به آن ها حالت دهند. این محصولات با بافت سبک و نرم خود جلوه ای مات را به موها می بخشند. پودر حالت دهنده مو مردانه با قدرت بالا به موها چسبیده و باعث افزایش ضخامت تارهای مو گردیده و می توان با استفاده از آن مو را به حالت دلخواه حالت داد. بنابراین این پودرها برای آقایانی که دارای موهای لخت و کم پشت می باشند مناسب می باشند.

 

پودر حالت دهنده ایماج

این پودر برای موهای پر پشت مورد استفاده قرار می گیرد و آن ها را بدون نیاز به سشوار و تافت حجم می دهد. این پودر یکی از بهترین گزینه ها برای انجام شینیون حرفه ای می باشد. پودر حالت دهده مو ایماج در دو رنگ تولید می گردد. رنگ نقره ای این محصول حالت دهنده قوی و برای موهای پر پشت مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ قرمز آن نیز هم حجم دهنده و حالت دهنده می باشد. این پودرها با قدرت بالا و ماندگاری زیاد ظاهر مو را مات نشان می دهند.

پودر حالت دهنده مورست

پودر مورست یک پودر مات کننده و پوش دهنده می باشد که از مواد صد در صد طبیعی و ارگانیگ ساخته شده است. پودر مورست کاملا بی رنگ است و برای ایجاد حجم و جدا کردن تارهای مو از یکدیگر در شینیون و سشوار کشیدن موی بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. یک گزینه مناسب برای موهای کم پشت و بی حالت پودر حالت دهنده مورست می باشد.

خرید پودر حالت دهنده پشینت

"خرید

“پودر حالت دهنده مو” پشینت موهایی که کم حجم شده اند را بدون نیاز به تافت و تثبیت کننده های دیگر در حالت دلخواه فیکس می کند. این محصول در دو رنگ تولید می شود. رنگ آبی قابلیت حجم دهی به مو را دارد و برای زمانی که شنیون مو انجام می دهید مورد استفاده قرار می گیرد  و ظاهر مو را مات نشان می دهد. همچنین رنگ نارنجی نیز مخصوص حالت دهی مو بدون نیاز به تافت و سشوار می باشد و در آرایشگاه های مردانه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه این محصول برای استفاده حرفه ای و نیمه حرفه ای آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *