زیبایی

قرص ایمدین IMEDEEN چیست و چه کارایی دارد؟

قرص ایمدین IMEDEEN چیست ؟

قرص ایمدین IMEDEEN چیست ؟

 

قرص ایمدین یک قرص جوان کننده و کلاژن ساز است که کار لطافت، رطوبت و افزایش سفتی پوست را انجام می دهد و جلوی پیری پوست را می گیرد و برای محافظت از پوست از قدرت درما وان با مواد مغذی کمک می کند. البته به این صورت نیست که به طور کامل از پیری جلوگیری نماید بلکه روند پیر شدن پوست را کند می کند. عملکرد این قرص به این صورت است که بازسازی پوست را از عمق لایه درم ایجاد می کند و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می نماید.  از تاثیرات آن این است که باعث افزایش قوام پوست شده و در مقابل اشعه ماورا بنفش در امان نگه می دارد. این قرص با مواد مغذی برای دفاع از استرس اکسیداتیو جمع می شوند و به ترمیم خطوط ریز و چین و چروک کمک می کنند. قرص ایمدین یکی از پیشرفته ترین قرص های ضد پیری است که برای زندگی شهری که مملو از استرس، دود سیگار و آلودگی هوا می باشند مناسب است.

ترکیبات قرص ایمدین

قرص ایمدین شامل ترکیباتی مانند موارد زیر است:

  • لیکوپن: عصاره گوجه فرنگی
  • فیبرسویا
  • زینک گلوکانات
  • عصاره بیومارین: ترکیبات بدست آمده از جانوارن و گیاهان دریایی
  • عامل ضد انعقادی: سیلیکون دی اکسید
  • ویتامین C
  • عصاره انگور
  • میکرو کروستال سلولزی ضخیم

تاثیر قرص IMEDEEN بر پوست

قرص ایمدین

قرص ایمدین

این قرص با داشتن خاصیت ضد چروک، پوست را سالم و شاداب نگه می دارد. این قرص از نوعی ماهی تهیه می شود که ساختار پروتئینی آن شبیه به پوست انسان است. این عصاره ی ماهی با داشتن کلاژن و الاستین باعث بازسازی پوست صورت شده و لک های پوست که ناشی از پیری هستند را کاهش می دهد. همچنین مانند هیالورونیک اسید باعث می شود که رطوبت زیادی را جذب خود کند و باعث آبرسانی پوست گردد. قرص ایمدین با داشتن عصاره گوجه فرنگی باعث حفاظت در برابر رادیکال های آزاد می گردد و این خاصیت 100 برابر بیشتر از ویتامین E می باشد. عصاره هسته انگور در این قرص باعث خنثی شدن آنزیم های تخریب کننده پوست می گردد و این از پیری پوست جلوگیری می کند. قرص ایمدین با دارا بودن ویتامین C باعث حفاظت از پوست و افزایش استحکام و قوام و درخشندگی پوست می گردد. این ویتامین از گیاهی به نام آسرولا گرفته شده که باعث ساخت کلاژن جدید می گردد.

 

تاثیر قرص ایمدین بر مو

وجود روغن ماهی و زینک در این قرص ها باعث می شود ریشه مو تقویت شود و چرخه رشد مو افزایش پیدا کند و باعث ضخیم شدن ریشه مو و جلوگیری از ریزش آن می گردد.

 

مزایای استفاده از قرص ایمدین

  • ترمیم پوست
  • بهبود کیفیت اولیه و ساختار پوست
  • کاهش خطوط و چین و چروک پوست
  • کاهش لک و مویرگ های انقباضی پوست
  • افزایش میزان انرژی بدن بدون بالا رفتن وزن
  • رطوبت رسای و بهبود تعادل رطوبت پوست
  • محافظت از الاستین و کلاژن در برابر آسیب اکسیداتیو با مواد مغذی اصلی
  • ضد سرطان و بیماری های قلبی عروقی

معایب استفاده

استفاده از این دارو عوارض خاصی ندارد اما عوارضی مانند حساسیت و آلرژی و همچنین حساسیتی که به بعضی داروها در بعضی افراد دیده می شده است وجود دارد. عوارض جانبی ایمدین برای بعضی افراد است که به محصولات دریایی واکنش می دهند، چنین افرادی باید از مصرف این قرص خودداری نمایند.

ایمدین چگونه کلاژن را در چهره بازسازی می کند؟

پوست خانم ها در دوران یائسگی دچار پیر شدن می گردد و خانم ها از این مسئله آگاهی دارند. قرص ایمدین یک مکمل است که با هدف مراقبت از پوست خانم ها در دوران یائسگی تهیه شده است. این قرص تراکم پوستی را با حفظ  و احیای محتوای الاستین و کلاژن، بهبود می بخشد.

قرص هایimedeen بر روی چه کسانی تاثیر بیشتری دارند ؟

افرادی که دارای سن بالای 18 سال هستند و به دنبال زیبایی و پوست سالم هستند می توانند از این قرص استفاده نمایند.

آیا می توان از محصولات imedeen به صورت دائمی استفاده کرد؟

imedeen

imedeen

مصرف این قرص ها برای جوان شدن پوست در مدت طولانی بی خطر است و می توانند به عنوان بخشی از مراقبت های پوست مورد استفاده قرار گیرند. اگر در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارید باید طبق نظر پزشک از این دارو مصرف نمایید.

زمان شروع استفاده از این قرص از چه سنی است؟

هر چند که زمان مصرف قرص ایمدین از سن 40 سالگی به بعد تعیین شده است اما برای جلوگیری از پیری پوست و ایجاد چین و چروک، از سنین پایین تر نیز می توان آن را استفاده نمود.

با قطع مصرف این قرص ها چه اتفاقی می افتد؟

با مصرف قرص ایمدین، قطعا پوست دچار تغییرات مثبتی شده است، اگر مصرف قرص قطع شود این  تغییرات از پوست به صورت ناگهانی از بین نمی روند بلکه به صورت آهسته و در گذر زمان از بین می روند. این روند ناپدید شدن تغییرات، ممکن است بین 1 تا 6 ماه به طول بینجامد.

آیا قرص های imedeen بر روی سایر اعضای بدن نیز تاثیرگذار است؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله زیرا این قرص یک مکمل خوراکی است که تاثیرات آن ممکن است در سایر اعضای بدن مشاهده شود. این قرص در 67 درصد خانم ها در دست ها و قسمت بالایی سینه تاثیرات مثبتی داشته است.

آیا این قرص ها بر روی پوست های چرب نیز تاثیرگذار است؟

در این خصوص اطلاعاتی وجود ندارد زیرا تا به حال تحقیقاتی در این مورد صورت نگرفته است.

آیا قرص های imedeen می تواند از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت کند؟

این قرص ها در برابر آفتاب از پوست محافظت نمی کنند. بنابراین توجه داشته باشید که از کرم های ضد آفتاب که دارای spf می باشند استفاده نمایید.

روش مصرف قرص ایمدین به چه شکل است؟

روش مصرف قرص ایمدین

قرص ایمدین

بهتر است روزانه دو عدد قرص ایمدین در طول روز به همراه وعده های غذایی مصرف نمایید. بایدقرص را به همراه آب ببلعید. یک دوره کامل این قرص شامل 12 هفته یعنی سه ماه می باشد که در صورت کامل نمودن دوره می توان به بالاترین تاثیرگذاری رسید.

چه عواملی چروک شدن پوستتان را تسریع می کنند؟

در تسریع ایجاد چروک شدن پوست عواملی وجود دارد که شامل عوامل بیرونی و درونی می گردند:

عوامل بیرونی: الکل، استرس، بی خوابی، آلودگی هوا، نور خورشید، دود سیگار

عوامل درونی: عوامل هورمونی که به ویژه در خانم ها وجود دارد، ژنتیک

از جمله مهم ترین عوامل که بعد از عوامل درونی قرار دارد، نور خورشید می باشد که باعث به وجود آمدن رادیکال های آزاد می شود که این رادیکال های آزاد به الاستین و کلاژن حمله کرده و آن ها را تخریب می کنند.

اشکال دارویی ایمدین

یک دارو می تواند  در اشکال مختلفی مانند قرص، قرص جویدنی و کپسول موجود باشد. دارو نمی تواند  در همه این اشکال وجود داشته باشد اما می تواند در 1، 2 یا 3 شکل طبق نتایج به دست آمده توسط تحقیقات از قبل انجام شده، به بازار عرضه شود. همچنین دوزهای متفاوتی از جمله 10 میلی گرم، 20 میلی گرم، 30 میلی گرم و غیره وجود دارد. دارو ممکن است در یکی از این دوزها تولید شود که بسته به نظر تولید کننده دارد و طبق شدت علامت یا بیماری تعیین می شود.

عوارض جانبی ایمدین

 

موارد منع مصرف قرص ایمدین

در صورتی که باردار هستید یا قصد بارداری دارید بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید. همچنین اگر فردی به اسید اسکوربیک حساسیت داشته باشد نباید از این قرص استفاده نماید.

محدودیت های استفاده از ایمدین

محدودیت های استفاده از ایمدین

محدودیت های استفاده از ایمدین

برای مصرف قرص ایمدین باید طبق دستور پزشک آن را مصرف نمایید یا طبق جهت چاپ شده روی محصول عمل نمایید. افرادی که دچار بیماری دیابت هستند و همچنین افرادی که به این دارو حساسیت دارند نباید این قرص را مصرف کنند. همچنین افرادی که دچار مشکلات تیروئیدی می باشند نباید بدون اجازه پزشک از این قرص مصرف نمایند.

اگر قصد استفاده از این دارو را دارید، قبل از استفاده، پزشک خود را در مورد آلرژی، لیست داروهای مورد مصرف خود، شرایط بهداشتی فعلی مانند جراحی آینده و بارداری، محصولات بدون نسخه مانند ویتامین ها مطلع کنید تا برخی از این شرایط باعث به خطر انداختن سلامتی شما نگردد.

توصیه های قبل استفاده

 

استفاده از اسید آسکوربیک باعث تشدید کم خونی سلول داسی شکل می گردد. بیمارانی که دارای آهن بالا می باشند باید حداقل دوز اسیداسکوربیک را استفاده نمایند.

بیمارانی که دچار اختلالات کلیوی، هایپراکسالوریا و سابقه دستورالعمل های مربوط به التهاب سنگ ادرار می باشند باید با احتیاط از این قرص مصرف نمایند. همچنین به دلیل اینکه اسید آسکوربیک در جذب آهن موثر است، استفاده از آن می تواند در بیماران پلی سیتمی، کم خونی سیدروبلاستی، تالاسمی، لوسمی و هموکروماتوز خطراک باشد.

اسید آسکوربیک در بیمارانی که دچار تومور هستند باعث تکثیر تومور می شود بنابراین در بیمارانی که به سرطان دچار هستند باید با احتیاط مصرف شود. با استفاده از سبزیجات یا آب میوه های تازه، نوشیدن قلیایی کم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *