سلامت بدن

کرم پودر مدیسان ،بررسی ویژگی های آن و نحوه تشخیص اصل بودن

کرم پودر مدیسان و بررسی ویژگی های آن

کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی گل افشان آرایش با هدف تولید فرآورده های درمانی  و تامین سلامت پوست و مو، سال 1373 در شهرک صنعتی اشتهارد راه اندازی شد. در مدت چند سال متخصصان و پژوهشگران کشورمان به جمع صنعتگران پیوستند. در این شرایط با پیوند خوردن علم و عمل محصولاتی مفید برای رفع نیازهای بهداشتی مردم کشورمان و کشورهای همسایه تولید شد. لابراتور بهداشتی گل افشان در سال 1384با تولید محصولات برند ثمین به این صنعت پیوست. در سال 1386 نیز با تولید برند مدیلن افق های جدیدی در این عرصه دست یافت. در سال 1388 نیز با برند لامینین برای تکمیل سبد محصولات خود به تولید محصولات این برند پرداخت. بعد از آن نیز در سال 1389 محصولات غیر صابونی مدیپن را با همکاری شرکت Zschimmer & Scwarz آلمان را تولید نمود. در نهایت برای تکمیل محصولات تخصصی خود برند مدیسان را که مرتبط با محصولات ضد آفتاب می باشند را تولید نمود. در این مقاله کرم پودر مدیسان را بررسی می نماییم.

معرفی برند مدیسان

معرفی برند مدیسان

معرفی برند مدیسان

 

محصولات برند مدیسان زیر نظر متخصصین کمپانی گل افشان تولید می شود. این شرکت علاوه بر مدیسان، تولید کننده برندهای مطرح دیگر مانند لامینین، ثمین، فیتو وان، مدیلن، مارا، مدیپن و مدیپور می باشد. این شرکت با سعی در تامین نیازهای بهداشتی و درمان بیماران و مصرف کنندگان عمومی، فعالیت خود را شروع کرد و امروزه یکی از بهترین تولیدکنندگان ملی است.

برند مدیسان با محصولات متنوع و متفاوت در زمینه حفاظت پوست از اشعه زیان بار خورشید و کمک به زیبایی به وجود آمده است. این برند کرم های ضد آفتاب را با انواع عیارهای حفاظتی و با اقلام رنگی در پوشانندگی متفاوت، کرم پودر برای استفاده توسط انواع پوست چرب، خشک، مختلط و حساس مناسب است. همچنین این برند کرم ضد آفتاب کودکان  و کرم پودر ضد آفتاب در انواع و اقسام مختلف با عیار حفاظتی 40 از محصولات مهم و پر مصرف این برند محسوب می شوند.

انواع کرم های مدیسان

کرم های مدیسان با دارا بودن ضد آفتاب، نیاز پوست به ضد آفتاب و کرم پودر را به طور همزمان تامین می کنند. این کرم پودرها از پوست در برابر رادیکال های آزاد که باعث پیری پوست می گردند، محافظت می کنند. کرم پودرهای مدیسان دارای پوشش عالی و ماندگاری بالایی هستند، به طوری که بیش از دو برابر یک ضد آفتاب معمولی ماندگاری دارند. بخش مهمی از چروک های پوست در اثر آفتاب و رادیکال های آزاد به وجود می آیند. پوست معمولی و خشک بیشتر از پوست های چرب در معرض چروک و پیری زودرس هستند. این کرم پودرها با خاصیت ضد آفتاب مناسب انواع پوست تولید می شوند و از پوست در برابر چروک جلوگیری می نماید.

بررسی ویژگی های کرم پودر مدیسان

  • پوشش بالا
  • در طیف متنوع برای انواع پوست
  • فاقد PABA
  • پوشاننده لک
  • پر کننده خطوط
  • پوشش دهی بالا
  • محافظت در برابر آفتاب
  • دوام و ماندگاری طولانی مدت
  • قابل استفاده روزانه
  • تنظیم میزان رطوبت پوست
  • ضد آب و تعریق
  • آنتی باکتریال و موثر بر طیف وسیعی از باکتری های مولد آکنه
  • حفاظت برتر در برابر اشعه های خورشید با دارا بودن فیلترهای پیشرفته حفاظت در برابر UVA, UVB

 

بررسی ویژگی های کرم مدیسان

کرم پودر مدیسان

مزایا

  • نیاز به ضد آفتاب و کرم پودر را مرتفع می کند
  • با پوشش بالای خود انواع نا هماهنگی های پوستی را پنهان می کند
  • دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی که از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند
  • ایجاد پوشش و رنگ یکدست روی پوست
  • دارای ماندگاری بالا
  • حفظ تنفس طبیعی پوست

نحوه استفاده صحیح از کرم پودر مدیسان

به دلیل اینکه این کرم پودرها دارای خاصیت ضد آفتاب نیز هستند، قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید مقدار مناسب کرم را در نواحی باز پوست استفاده کنید و در صورت شنا یا تعریق آن را تمدید کنید.

تشخیص اصل و تقلبی کرم مدیسان

برای تشخیص اصل و تقلبی بودن کرم پودر می توان به نکات زیر توجه نمود:

خرید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های برند مدیسان

بهترین و عاقلانه ترین راه این است که از سایت رسمی برند مدیسان و یا شعبه های فروش این برند کرم پودر مورد نظر خود را تهیه کنید. به طور معمول محصولات آرایشی اصل گران قیمت هستند و تخفیف های زیادی را شامل نمی شوند به همین علت اگر محصولی دارای تخفیف زیاد و یا ارزان قیمت بود باید به اصل بودن آن شک کنید. برای اینکه از خرید خود مطمئن شوید از فروشنده گواهینامه کیفیت محصول را دریافت کنید، اگر از این کار امتناع کرد بدانید که نباید آن محصول را خریداری کنید.

 

تشخیص اصل و تقلبی کرم مدیسان

کرم پودر مدیسان

توجه به بسته بندی محصول

برخی از نسخه های کپی و اصل کاملا قابل تشخیص اند اما اگر این نسخه ها با مهارت بالایی کپی شده باشند می توان با مراجعه به سایت سازنده و مقایسه محصول اورجینال با محصول از اصل یا تقلبی بودن آن اطلاع یابید.این تفاوت ها ممکن است در فونت نوشته ها، رنگ جعبه یا وزن آن باشد. نسخه های کپی معمولا سبک وزن تر از اصل هستند.

چک کردن بارکد، شماره سریال و اطلاعات کارخانه ای محصول

محصولات تقلبی دارای بارکدی هستند که دو یا سه رقم آخر آن، با کشور یا منطقه ای که در آن تولید شده اند مطابقت ندارد. در اکثر موارد نیز محصول تقلبی شماره سریال ندارد. قبل از اینکه محصول مورد نظر را خریداری نمایید حتما شماره سریال روی بسته بندی را چک کنید که با شماره سریال محصول یکی باشد. مواد تشکیل دهنده محصول اصل همیشه روی بسته بندی آن درج شده است و نکاتی را با چند زبان روی آن درج می کنند. اگر اطلاعات روی محصول کوتاه باشد یا به زبان های دیگر نباشد شک نکنید که محصول تقلبی می باشد.

چک کردن طیف های رنگی محصول

نمونه های تقلبی کرم پودر دارای رنگ هایی است که برند اصلی از آن استفاده نمی کند. قبل از اینکه به فروشگاه بروید و محصول را خریداری نمایید ابتدا سری به سایت بزنید تا از طیف رنگ کرم پودر آگاهی یابید.

توجه به بو و غلظت محصول

محصولات اصل از هر لحاظ بدون عیب و نقص هستند و دارای ماده یا بافت عجیب هم نیستند. کرم پودرها در نمونه اصل دارای غلظت بالا هستند و بعد از اینکه از تیوپ خارج می شوند وا نرفته و بافت غیر یکدست ندارند.

 

توجه به بو و غلظت محصول

کرم پودر مدیسان

پیش از خرید کرم پودر حتما آن را تست کنید

قبل ازاینکه کرم پودر مورد نظر خود را خریداری نمایید حتما آن را تست کنید. کرم پودر اصل در طول روز پاک نمی شود و ماندگاری بالایی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *