سلامت بدن

چگونه با زود انزالی مقابله کنیم تا کیفیت رابطه جنسی را بهبود دهیم؟

اگر به عنوان یک شریک در رابطه های جنسیتان در هر نوبت از یک رابطه جنسی قبل از آن که شریکتان اوج لذت را تجربه کرده و به ارگاسم کامل برسد دچار انزال شدید و رابطه را به پایان رساندید قطعا تجربه جنسی خوبی نه تنها برای خود بلکه برای شریکتان نیز نخواهید گذاشت و به مرور دچار مشکلات روحی و استرسی نیز خواهید شد. عموم افرادی که از زود انزالی رنج می برند بیشتر درگیر استرس و نگرانی هستند و این عامل افزونی بر تشدید انزال زودرس می شود که یک نوع از اختلال شایع جنسی در میان مردان است. آمارها نشان می دهد که در حدود یک چهارم از مردان در دنیا در بازه هایی از دوره زندگی خود به طور کامل و جدی تحت تاثیر شرایط انزال زودرس قرار گرفته و به دنبال راهکارهایی برای رهایی از این مشکل ناخوشایند می گردند. در این مقاله سعی می کنیم که بهترین اسپری های تاخیری را به عنوان یک راه حل موقت برای زود انزالی معرفی کرده و آن ها را به صورت مختصر با هم مقایسه می کنیم. همانطور که در علوم پزشکی برای بهبود مشکل زود انزالی راه حل های درمانی و غیر درمانی فراوانی ارائه شده اما در این مقاله تنها استفاده از اسپری های تاخیری را که تنها یکی از راه حل ها می باشد را بررسی می کنیم و سعی می کنیم در انتخاب یک اسپری مناسب گزینه های مفید را به شما ارائه کنیم. اگر به دنبال فاکتورهای انتخاب بهترین اسپری تاخیری در بازار بهداشتی داخلی هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا هم نکات مهم و هم چند مدل از اسپری های تاخیری با برندهای مختلف را بررسی کنیم.

درمان زودانزالی با اسپری تاخیری

اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس راه حل فوری و منتخب برای مشکل زود انزالی

این اسپری دارای پروانه مجاز از وزارت بهداشت و درمان بوده و شامل گواهینامه های سی ای  و همچنین نماد  جی ام پی از سازمان غذا و دارو می باشد. این انتخاب بدون شک یکی از بهترین ها و مطلوب ترین ها در حوزه اسپری های تاخیری مورد نیاز شماست و در زمره پر امتیازترین اسپری های تاخیری قرار می‌گیرد. اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس همانطور که در نام خود استفاده روزانه را در بر دارد، مشکلی در استفاده روزانه برای شما ایجاد نخواهد کرد. پس از استفاده از این اسپری به منظور مقابله با زود انزالی در رابطه جنسی پس از اسپری کردن بر روی آلت تناسلی جریان خون در آلت فرد افزایش پیدا کرده و در نتیجه آن یک نعوظ بلند  مدت برای شخص ایجاد شده و احساس بهتری از رابطه را تجربه خواهد کرد. یکی از مزایای استفاده از این اسپری این است که شما حتی همزمان با استفاده از کاندوم نیز امکان استفاده از اسپری تاخیری را نیز خواهید داشت. طبق نظرات مشتریان اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس برای استفاده فوق العاده آسان بوده و مزیت عمده آن تاثیر بلافاصله آن بر روی آلت تناسلی است که در نهایت تجربه لذت بخشی را به جای حس استرس زود انزالی به شما اعطا می کند. در حقیقت برای افرادی که همواره نگرانی زود انزالی را در طی یک رابطه جنسی حس می کنند تاخیر در انزال یک حس فوق العاده را احساس می کنند که مهمترین مزیت استفاده از اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس به شمار می‌آید.

همانطور که گفتیم اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس یکی از بهترین محصولات در دسته اسپری های تاخیری موجود در بازار بهداشتی ایران بود و برند کدکس یکی از محصولات پر متقاضی و شناخته شده در این حوزه است. اگر بخواهیم به مواد سازنده این محصول نگاه عمیق تری داشته باشیم می توان گفت این اسپری تاخیری هم مشابه عموم محصولات تاخیری به ویژه اسپری های مفید و مناسب در بازار داخلی، از ترکیب 10% لیدوکائین در ترکیب با یک فرمولاسیون منحصر به فرد استفاده شده که نسبت به دیگر اسپری های تاخیری با برندهای دیگر ضمن داشتن قدرت اثر بخشی بیشتر استفاده از آن را برای افراد مطلوب تر و کاراتر کرده است. نکته دیگری که قابل ذکر است این است که اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس در فرمول منحصر به فرد خود از ویتامین ای نیز بهره جسته است که سبب طراوت بخشی و تقویت پوست نیز می شود.

یکی از نکات مهم که پرسش عموم مشتریان اسپری های تاخیری می باشد این است که چه میزان و حجمی از اسپری برای استفاده بر روی آلت تناسلی قابل قبول است؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت که کلیه اسپری های تاخیری به دلیل فرم اسپری بودن خود میزان و حجم مشخصی برای استفاده ندارند و میزان استفاده و اسپری آن جای بروز نگرانی و یا دغدغه را برای شما فراهم نمی کند. به بیان ساده تر اسپری ها عموما اندازه مصرفشان مشخص است و در زمان مصرف این نوع اسپری ها به مرور به میزان دفعات مورد نیاز به نسبت زمان برای رسیدن به زمان مورد نیاز برای نعوظ خود را بدست خواهید آورد.

اسپری تاخیری سوپر دراگون راه حل فوری دیگر برای مشکل زود انزالی

اسپری سوپر دراگون یکی از فوری ترین و قوی ترین اسپری های مقابله با زود انزالی موجود در بازار آرایشی و بهداشتی در ایران است. از زمانی که از اسپری بر روی آلت تناسلی خود استفاده می کنید تنها به حدود سه تا پنج دقیقه زمان نیاز خواهید داشت تا حداکثر لذت را از داشتن نعوظ کافی ببرید و به سرعت بعد از مصرف این اسپری حداکثر تاثیر تاخیر را در رابطه جنسی خود ملاحظه کرده و اعتماد به نفس شما به سرعت باز خواهد گشت. اگر به دنبال یک اسپری قوی که به جرات یکی از بهترین های ممکن برای درمان زود انزالی شما باشد و یا به دنبال برقراری یک رابطه جنسی عمیق و لذت بخش با زمان طولانی هستید این انتخاب یکی از صحیح ترین انتخاب هاست.

نحوه استفاده از این اسپری تاخیری به این صورت است که اسپری را از فاصله ای در حدود ۵ سانتی متر به قسمت های زیر و روی آلت تناسلی اسپری کرده و برای اثر بخشی کافی باید در حدود 5 تا 7 دقیقه صبر کرده و  سپس کم کم متوجه اثر بخشی کامل اسپری بر روی آلت تناسلی خواهید شد.

آیا استفاده مکرر و بیش از حد از اسپری های تاخیری مشکل ساز خواهد بود؟

می دانیم که استفاده صحیح و اصولی از اسپری های تاخیری برای مقابله با زود انزالی عوارض جانبی ناچیز و قابل چشم پوشی دارد، به شرط آنکه در استفاده از اسپری های تاخیری زیاده روی نکنید که مطابق هر دارو و یا کالای آرایشی بهداشتی دیگر تبعات استفاده نادرست را باید بپردازید. در ادامه این مقاله به صورت خلاصه به عوارضی که در مقالات پزشکی برای استفاده از اسپری های تاخیری بیان شده خواهیم پرداخت.

عوارض جانبی استفاده از اسپری تاخیری در مردان چیست؟

در صورتی که استفاده نامتعارف و بیش از اندازه از اسپری های تاخیری را داشته باشید کم کم به اختلال در نعوظ و سپس در بازه های طولانی تر به کم حس شدن و بی حس شدن موقت آلت تناسلی منجر خواهد شد.

عوارض جانبی استفاده از اسپری تاخیری در زنان چیست؟

همانطور که گفته شده اگر نکات و قوانین استفاده از اسپری ها را قبل از شروع رابطه جنسی با شریک خود به درستی رعایت نگردد، در حین برقراری رابطه موادی از قبیل لیدوکائین یا بنزوکائین موجود در اسپری های تاخیری به ناحیه واژن منتقل شده و سبب ایجاد بی حسی در واژن شده که نهایتا منجر به کاهش شدید میل جنسی در بانوان خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که این استفاده نامتعارف در طولانی مدت علاوه بر ایجاد اختلال در ارگاسم زنان ممکن است حتی سبب بروز حساسیت شده و مشکلات پوستی و یا حساسیتی در شخص بروز کند.

عوارض جانبی استفاده از اسپری تاخیری در دوران بارداری چیست؟

پر واضح است که اسپری های تاخیری ممکن است برای افرادی که قصد بارداری دارند و یا باردار هستند مناسب نباشد و سبب بروز مشکلاتی شود. برخی تحقیقات علم پزشکی نشان داده است که استفاده از اسپری های تاخیری می تواند تاثیرات نامطلوبی را بر اسپرم به جای بگذارد و در شرایط وخیم تر باردار شدن را نیز با سختی هایی رو برو کند.

همچنین در این مقاله به موضوع نقش اسپری های تاخیری در حل مشکل زود انزالی می پردازیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *