سلامت بدن

قطره آدزیر ویتان قطره مکمل نوزادان و کودکان

قطره آدزیر(ادزیر) ویتان

قطره آدزیر ویتان

قطره آدزیر ویتان

مهم ترین دوره زندگی انسان در رسیدن به رشد کامل و حفظ سلامت بدن دوران نوزادی و خردسالی می باشد. اگر سلامت بدن در دوران کودکی حفظ شود در بزرگسالی نیز بدن سالم و پر انرژی خواهد ماند. پس باید کودک را در مقابل بیماری ها حفظ نمود و از کمبود جزیی، ریزترین مواد مغذی در بدن او جلوگیری نمود.  قطره آدزیر ویتان، یکمکمل غذایی است که مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن کودک را به طور یکجا فراهم می آورد و دارای طعم مطلوب و مورد علاقه کودک می باشد که باعث می شود در کودکان و نوزادان مورد استقبال قرار گیرد. این قطره از کم وزنی، ضریب هوشی پایین، کم اشتهایی، اختلالات ذهنی، عدم بلوغ جسمانی، کاهش مقاومت در برابر بیماری ها و رشد ناکافی کودک جلوگیری می نماید.

ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در قطره آدزیر ویتان

ویتامین D: این ویتامین برای جذب کلسیم و فسفر، استحکام استخوان ها و دندان ها، جلوگیری از پوسیدگی دندان و نرمی استخوان مناسب است.

 

زینک: این ترکیب برای رشد کامل و حفظ سلامت بدن، رشد و نمو نوزاد و تقویت سیستم ایمنی بدن نوزاد مناسب است.

 

ویتامین A: این ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی، پیشگیری از التهابات پوستی، تقویت سیستم بینایی کودکان و افزایش مقاومت در برابر بیماری های مسری مناسب است.

 

آهن: مناسب برای تقویت حافظه و قدرت تمرکز، افزایش مقاومت در برابر بیماری ها، پیشگیری از بروز کم خونی و پیشگیری از اختلالات یادگیری.

خواص قطره آدزیر ویتان

خواص قطره آدزیر ویتان

  • تامین آهن بدن کودک رو به رشد
  • کاهش مبتلا شدن به آنمی فقر آهن
  • کمک به رشد و استحکام استخوان
  • استحکام دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی آن ها
  • حاوی طعم دهنده مجاوز و طبیعی تافی
  • تامین ویتامین هایی مانند D و A که برای بدن ضروری اند
  • کمک به رشد و نمو جسمی و ذهنی

رنگ قطره آدزیر

جدول ترکیبات قطره آدزیر ویتان

 

مقدار نام ترکیب
400 IU Vitamin D3
5 mg Zinc
15 mg Iron
1500 IU Vitamin A
293 Kcal Energy
1.08 g Proteins
71.64 g Carbohydrates
0.12 g Fat

 

کاربردهای قطره ادزیر

  • قطره آدزیر نیاز ویتامین های A و D در بدن کودک را برطرف می نماید.
  • این قطره دارای بلع سریع می باشد در نتیجه دندان های شیری کودک را سیاه نمی کند.
  • برای تامین آهن مورد نیاز کودک مناسب است و خطر مبتلا شدن به آنمی را در کودکان کاهش می دهد.
  • این قطره برای مصرف یک ماه کودک کاربرد دارد.
  • برای اطفالی که به ویتامین D3، روی و آهن نیاز دارند مناسب است.
  • این قطره برای رشد و نمو جسمانی و ذهنی کودک به کار می رود.
  • در استحکام و جلوگیری از پوسیدگی دندان کاربرد دارد.

قطره آدزیر شیرخواران

قطره آدزیر شیرخواران

قطره آدزیر یک مکمل غذایی برای شیر خواران نیز می باشد. این قطره به تامین املاحی مانند آهن و روی در بدن می پردازد و دارای طعمی متناسب با ذائقه کودکان می باشد. این قطره مواد مغذی موردنیاز بدن در شیرخواران مانند ویتامین های A و D  را تامین و سیستم ایمنی نوزادان را تکمیل می نماید.

خرید قطره آدزیر

برای خرید قطره آدزیر می توانید با اعتماد به سایت آنلاین دواسنتر این قطره را به سبد خرید خود اضافه نمایید و به آسان ترین شکل ممکن آن را برای نوزاد خود خرید نمایید.

اگر در خرید آنلاین شک دارید می توانید نظرات دیگر استفاده کنندگان را در بخش نظرات مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نقش ویتامینها و مواد معدنی در سلامت و رشد کودکان

ویتامین ها و مواد معدنی در واکنش های متابولیک در بدن کودکان نقش حیاتی دارند و باید از طریق برنامه غذایی روزانه به بدن برسند. رعایت و نقش مواد غذایی در رژیم غذایی کودکان نقش مهمی دارد زیرا کمبود برخی ویتامین ها باعث اختلال در رشد کودکان می شود. شایع ترین کمبودهایی که در این سنین وجود دارد کمبود ویتامین های D، A، املاحی مانند آهن، ید و کلسیم می باشد.

 

ویتامین D: این ویتامین در جذب و متابولیسم کلسیم نقش مهمی دارد. مهم ترین منبع تامین ویتامین D نورخورسید می باشد. کمبود این ویتامین در بدن کودکان می تواند رشد استخوان آن ها را دچار اختلال کند.

 

ویتامین A: این ویتامین در بدن کودک، باعث مقاومت در برابر بیماری ها، رشد و حفظ قدرت بینایی می گردد. شبکوری از اولین علائم کمبود ویتامین A در بدن کودکان  می باشد.

 

روی: در دوران رشد بدن نیاز به پروتئین بیشتری به دلیل افزایش رشد دارد. برای ساخت پروتئین در بدن به روی نیاز می باشد و باید  در بدن کودکان که در سن رشد هستند وجود داشته باشد.

 

کلسیم: این ماده برای استحکام دندان و استخوان ضروری است و همچنین برای رشد استخوان ها نیز ضروری می باشد. دریافت این ماده برای حفظ تراکم  استخوان ها و و جلوگیری از پوکی استخوان در سنین کودکی بسیار مهم می باشد.اگر کودکانی به عادات بد غذایی مانند خوردن نوشابه عادت داشته باشند بیشتر در معرض خطر کمبود کلسیم می باشند.

 

آهن: در سنین رشد نیاز به آهن در بدن بالا می رود به طوریکه نیاز به آهن در  یک کودک 10 ساله به اندازه یک مرد بالغ می باشد. بنابراین باید به نیاز های بدن به آهن توجه نمود.

 

دستور مصرف قطره آدزیر ویتان 30 میلی لیتر

این قطره برای کودکان 6 ماه تا  2 سال باید روزانه 1 میلی لیتر مصرف شود. برای کودکان بالاتر از 2 سال نیز طبق نظر پزشک باید مصرف شود.

تاریخ مصرف قطره آدزیر

در هنگام مصرف قطره آدزیر ویتان باید حتما به تاریخ انقضای آن توجه شود. تاریخ انقضای این محصول معمولا بین 6 ماه تا 3 سال می باشد. بعد از گذشت تاریخ مصرف به هیچ وجه از آن استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث مسمومیت کودک شود.

بهترین زمان مصرف قطره آدزیر

قطره آدزیر یک مولتی ویتامین است و بهترین زمان  برای مصرف مولتی ویتامین ها معمولا صبح و همراه با اولین وعده غذایی می باشد. زیرا از آنجا که این ویتامین ها مواد مصنوعی هستند باید با غذا که یک ماده طبیعی است مصرف شود تا جذب بهتری داشته باشد. مصرف این ماده در صبح باعث می شود که در طول روز به همراه هر وعده غذایی ویتامین بیشتری جذب بدن کودک شود.

بهترین زمان مصرف قطره آدزیر

عوارض قطره آدزیر

تا کنون عاره مشخصی برای قطره آدزیر ویتان به ثبت نرسیده است.

قیمت قطره آدزیر

این محصول توسط شرکت های دارویی مختلف تولید می گردد و طبیعی است که هر شرکت با توجه به درجه کیفیت مواد مصرفی  قیمت های متفاوتی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *