سلامت بدن

قطره ایزی کول چیست و بررسی میزان تاثیر آن در درمان کولیک

قطره ایزی کول چیست و بررسی میزان تاثیر آن در درمان کولیک

در طول ماه های اول زندگی دستگاه گوارش نوزاد به طور کامل تکامل نیافته است و قادر به تولید لاکتاز کافی نیست تا بتواند لاکتوز را تجزیه کند. این وضعیت در اکثر مواقع نوزادانی را که مشکلات گوارشی دارند درگیر می کند که به عنوان کمبود آنزیم لاکتاز شناخته می شود. این وضعیت به این دلیل رخ می دهد که گروهی از باکتری ها، لاکتوز هیدرولیز نشده موجود در شیر را قبل ازاینکه به روده بزرگ برسد، تخمیر می کنند. تخمیر این لاکتوز هیدرولیز نشده باعث به وجود آمدن گازها و مواد زیادی می شود که باعث ناراحتی کودک شده و در ادامه مشکلات گوارشی و اسهال سوزنده و در نهایت گریه های شدید و طولانی در کودک می گردد.قطره ایزی کول باعث جبران کمبود آنزیم لاکتاز در سیستم گوارش نوزاد می شود و کمک می کند لاکتوز فرآوری نشده توسط دستگاه گوارش هیدرولیز شود.

قطره ایزی کول بیبی چیست؟

 

قطره ایزی کول بیبی چیست؟

قطره ایزی کول بیبی یک مکمل غذایی است که برای نوزادانی مناسب است که از کمبود آنزیم لاکتاز رنج می برند. درمان های دیگر تلاش می کنند تا این مشکل را از بین ببرند اما این قطره علاوه بر اینکه به راحتی این مشکل را درمان می کند هیچگونه عوارض جانبی هم در پی ندارد.  قطره ایزی کول بیبی دارای آنزیم لاکتاز است که به طور طبیعی در شیر مادر تولید شده تا بتواند لاکتاز (قند) موجود در شیر مادر و شیر خشک را هضم کند. لاکتوز به دو مونوساکارید ساده به نام های گلوکز و گالاکتوز هیدرولیز می شود و این مواد مغذی جذب و تمام انرژی مورد نیاز برای رشد طبیعی به دست می آید. مطالعات نشان می دهند که نوزادانی که شیرشان با آنزیم لاکتاز ترکیب شده است گریه کمتری داشته اند و این تاثیر مثبت ایزی کول را نشان می دهد. در نهایت اگر گریه کودک ادامه داشت و یا هر گونه نگرانی در مورد سلامت او وجود داشت باید با پزشک متخصص مشورت نمایید.

مشخصات قطره ایزی کول بیبی – easycol baby drop

 

مشخصات قطره ایزی کول بیبی - easycol baby drop

  • مکمل نفخ و کولیک
  • این فرآورده می تواند برای آسان کردن پروسه هضم لاکتوز در جبران کمبود آنزیم لاکتاز در ماه های اول زندگی به شیر مادر و شیر خشک اضافه می گردد.
  • محصولی ایمن و طبیعی که احساس ناراحتی و گریه کودک را تسکین و کاهش می دهد. حاوی آنزیم لاکتاز است که بر روی شیرتاثیر دارد.
  • 15 میلی لیتر
  • ساخت اسپانیا

کولیک چیست؟

کولیک عبارت از گریه های شدید و تسلی ناپذیر نوزادی که تازه متولد شده است و به ظاهر سالم است. این شرایط بسیار متداول است به طوریکه از هر 5 نوزاد یکی از آن ها به این وضعیت دچار می شوند.

علائم و نشانه های یک نوزاد کولیکی چیست؟

3 هفته می باشد. علائم دیگری نیز وجود دارند اما وجودشان همیشگی نیست. برخی نشانه های دیگر هم برای تشخیص کولیک وجود دارند که وجود آن ها همیشگی نیست. این علائم عبارتند از: نفخ معده، نفخ شکم، باد، گر گرفتگی صورت، جمع کردن پاها در شکم.

ایزی کول بیبی چیست و چگونه عمل می کند؟

ایزی کول بیبی یک مکمل غذایی است که حاوی آنزیمی به نام لاکتاز می باشد. این آنزیم به طور طبیعی در بدن ترشح می شود که وظیفه هیدرولیز لاکتوز را بر عهده دارد که همان قندی است که در شیر مادر و شیر خشک وجود دارد. وقتی لاکتوز هیدرولیز می شود به دو مونوساکارید گلوکز و گالاکتوز تبدیل می شود که کودک می تواند انرژی مورد نیاز خود را از این دو به دست آورد.

ایزی کول بیبی از چه چیزی ساخته می شود؟

این محصول یک مکمل کاملا طبیعی و بی خطر است زیرا حاوی موادی است که در بدن ما تولید می شوند. این مکمل شامل موادی مانند زیر است.

  • آب
  • آنزیم لاکتاز که به طور طبیعی در دستگاه گوارش تولید می گردد.
  • گلیسرول که در بدن ما از سوخت و ساز چربی به دست می آید.

 

ایزی کول بیبی از چه چیزی ساخته می شود؟

لاکتوز و لاکتاز چیست؟

لاکتوز قند پیچیده (دی ساکارید) است که در مواد غذایی مانند شیر، شیر خشک، شیر مادر و محصولات لبنی دیده می شود. اما لاکتاز آنزیمی است که بدن ما به طور طبیعی آن را تولید می کند تا لاکتوز که یک قند پیچیده است را به قندهای ساده یعنی مونو ساکاریدهای گلوکز و گالاکتوز تبدیل کند. سپس این قندهای ساده در فرآیند گوارش جذب بدن شده و در بدن تولید انرژی می کنند.

از چه زمانی میتوان ایزی کول بیبی را برا نوزادان مورد استفاده قرارداد؟

از این مکمل می توان به محض تولد بچه استفاده نمود.

با چه فواصل زمانی و تا چه مدت میتوان از ایزی کول بیبی استفاده کرد؟

از این مکمل باید قبل از هر وعده غذایی در حالی که کودک به ناراحتی های ناشی از مشلات گوارشی دچار شده است استفاده کرد. این موضوع معمولا تا 4 ماهگی ادامه دارد. بعد از این دوره می توان تعداد قطره ها را به تدریج کم کرد تا وقتی که به طور کامل قطع شود. اما اگر کودک هنوز هم دچار مشکلات گوارشی شد باز هم مانند دوز قبلی می توان از این مکمل استفاده کرد

نحوه استفاده ایزی کول بیبی با شیر دوشیده شده و شیرخشک؟

در زمان استفاده از ایزی کول بیبی برای شیر دوشیده شده و شیر خشک باید نیم ساعت قبل از تغذیه نوزاد بطری را آماده کنید و سپس 4 قطره از ایزی کول بیبی را به آن اضافه کنید و خوب تکان دهید. سپس بطری را برای چند دقیقه در یک مکان بدون حرکت قرار دهید. در این زمان که بطری را بدون حرکت قرار داده اید لاکتاز روی لاکتوز عملیات بهینه ای را انجام می دهد.

نحوه استفاده از ایزی کول بیبی در زمان شیردهی؟

قبل از اینکه شروع به شیردهی کنید باید در یک قاشق چایخوری به تعداد قطره هایی که در جدول مشخص شده است بریزید و مستقیما به کودک بدهید.

 

نحوه استفاده از ایزی کول بیبی در زمان شیردهی؟

آیا ایزی کول بیبی موثر است؟

مطالعات نشان می دهند که در شیرهایی که از لاکتاز استفاده شد است، گریه کودک کم می شود. این موضوع نشان دهنده این است که ایزی کول بیبی بر مشکلات گوارشی که ناشی از کمبود آنزیم لاکتاز هستند تاثیر مثبت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *