سلامت بدن

اسپری آب معدنی پوست + اسپری آب معدنی اوریاژ مرطوب کننده پوست

اسپری آب معدنی پوست + اسپری آب معدنی اوریاژ

علم روز با توجه به شناخت نیازهای روز افزون بشر توانسته سساست از تمامی بودجه های محیط برای آسایش انسان استفاده نماید. از جمله نمونه های این سخن می توان به اسپری های آب معدنی اشاره نمود. شاید نام آن ها را برای اولین بار است که می شنوید اما این محصول جای خود را زودتر از تصور در بازار باز کرده است. اسپری آب معدنی و اسپری آب معدنی اوریاژ برای رفع تمامی نیاز های پوست به خصوص در روزهای گرم سال مناسب است. برای اینکه از فواید آن آگاه گردید با ما همراه باشید.

اسپری آب معدنی چیست؟

 

اسپری آب معدنی چیست؟

با توجه به نیاز پوست انسان به رطوبت و همچنین عوامل بی شمار بسیاری که باعث از بین رفتن رطوبت بدن می شوند محققان با تکیه بر خواص مواد معدنی، اسپری هایی با ویژگی های فوق العاده را تولید نمودند. مواد معدنی مانند منیزیم، بی کربنات، کلسیم، عناصری مانند روی، مس و … با ph خنثی در اکثر اسپری های آب معدنی موجود در بازار توانسته است نیاز پوست را به خصوص در شرایط کم آبی تامین نماید. در زمان گرم شدن هوا و بالا رفتن دما به خصوص در اواخر فصل بهار تا پایان تابستان که هوا گرم می باشد، بدن دچار کم آبی و افزایش تعریق می شود، بدن به آب زیادی نیاز دارد و در چنین شرایطی اگر به اعضا بدن آب نرسد پوست دچار کم آبی، سوختگی و … می گردد. در فصول سرد نیز سرما باعث خشکی پوست می شود که می توان ز این اسپری ها استفاده نمود. اسپرهای آب معدنی علاوه بر آب رسانی و رطوبت پوست باعث رفع التهاب های پوستی و خارش ناشی از گزش حشرات می شوند.

مواد به کار رفته در اسپری های آب معدنی

همانطور که بیان کردیم انواع مواد معدنی مانند بی کربنات، کلسیم، منیزیم، سیلیکات، مس، روی، سلنیوم و … در این اسپری ها به کار رفته است.  حضور این مواد معدنی در اسپری های آب معدنی باعث برطرف نمودن احساس سوزش پوست، تحریک سنتز پروتئین های لایه اپیدرم پوست،کوچک شدن منافذ پوست، تسریع فرآیند بازسازی سلول های پوست، نرم و مرطوب و شاداب کردن پوست و کم کردن التهاب به دلیل وجود ترکیب های ضد رادیکال می گردند.

کارایی

 

اسپری آب معدنی چه کاری انجام میدهد؟

اسپری آب معدنی حاوی موادی معدنی است که برای پوست و مو و در مواقعی برای چشم مفید می باشند. همچنین در اسپری ها از محصولات مختلفی اعم از عصاره گیاهان دارویی مثل گل ها، آلوئه ورا و سایر گیاهان طبیعی استفاده می شود. علاوه بر این برای تازه کردن و رفرش آرایش می توان از آن ها استفاده نمود. در زمانی که در طول روز احساس می کنید که آرایش روی صورت ماسیده است یا سنگینی می کند با چند اسپری آب معدنی می توان طراوت را به پوست بازگرداند.

در روزهای زمستان که پوست خشک می شود و در هر جایی و یا بر روی آرایش صورت نمی توان از مرطوب کننده استفاده نمود اسپری آب معدنی می تواند نجات بخش پوست باشد.

اگر از زیرساز و کرم پودر زیادی برای آرایش استفاده می کنید بهتر است یک اسپری آب معدنی در طول روز به همراه داشته باشید تا با استفاده از آن از خط دار شدن آرایش جلوگیری و همچنین باعث یکدست شدن آرایش در نقاط مختلف پوست گردد.

برخی از انواع اسپری های آب معدنی حاوی روغن های طبیعی گیاهی مانند روغن استوخودوس، نارگیل یا ژل آلوئه ورا است که برای افرادی که دچار خشکی پوست هستند مناسب است. این اسپری ها تا حد زیادی از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کنند.

اسپری مرطوب کننده معجزه ای برای بالا بردن دوام آرایش

 

اسپری آب معدنی معجزه ای برای بالا بردن دوام آرایش

اگر بتوان اسپری آب معدنی مناسب پوست خود را پیدا نمود می توان در کیفیت پوست و آرایش خود معجزه کرد. این اسپری ها علاوه بر اینکه باعث آبرسانی و مرطوب نمودن پوست می گردند باعث درخشان و با طراوت شدن میکاپ می شوند. اگر پوست چرب دارید و کرم های سنگین مرطوب کننده برای پوست شما مناسب نیست، بهترین گزینه برای شما اسپری آب معدنی است که پوست را بدون چرب کردن مرطوب نگه می دارد و با آب رسانی مداوم پوست از پیری جلوگیری می کند.اسپری های آب به هیچ وجه محصول نوینی نیستند زیرا در شکلی متفاوت در زمان های گذشته بین زنان اقوام مرسوم بوده است. به همین دلیل برخی ادعا می کنند که اسپری آب می تواند از پیری پوست جلوگیری کند.

انتخاب اسپری آب معدنی مناسب پوست شما

بعد از اینکه تصمیم به تهیه اسپری آب معدنی گرفتید باید توجه کنید که اسپری را انتخاب کنید که ساختار آن مناسب با نوع پوست شما تشکیل شده باشد و نیازهای پوست را برطرف کند. این به معنی این است که اگر پوست چرب دارید و با کرم های مرطوب کننده به جوش و چربی بیشتر پوست رسیده اید، می توانید از اسپری هایی استفاده کنید که در ساختار آن ها از روغن استفاده نشده باشد و به جای آن حاوی آلوئه ورا و عصاره گل رز یا میوه های مختلف باشد.

اگر پوست خشک دارید و آرایش به سرعت روی پوستتان خشک و ترک خورده می گردد می توانید از اسپری آب معدنی استفاده کنید که حاوی روغن های گیاهی باشد.

اگر می خواهید پوستتان را جوانسازی کنید به دنبال اسپری آب معدنی باشید که حاوی هیالورونیک اسید باشد زیرا این ماده به بازسازی و جوانسازی پوست کمک می کند.

توجه داشته باشید که تمام اسپری های آب معدنی حاوی تمامی این مواد نیستند حتی برخی مارک ها ادعا کرده اند که این مواد به حدی غنی هستند و از آب مرغوب کوهستان استفاده شده است که نیازی به افزودنی دیگری در آن ها نیست. این اسپری ها را می توان برای انواع پوست پیدا کرد و با خیال راحت از آن ها استفاده نمود.

مزایای اسپری آب معدنی اوریاژ

 

مزایای اسپری آب معدنی اوریاژ

مواد معدنی در سلامتی سلول ها موثرند و کمبود آن ها باعث بروز مشکلاتی مانند چین و چروک و از دست رفتن شادابی پوست می شوند. اسپری آب معدنی اوریاژ سرشار از املاح معدنی است که برای حفظ زیبایی و شادابی سلول های پوست مفید می باشد. این اسپری علاوه بر بهبود جریان خون باعث بهتر شدن عملکرد عضلات شده و سیستم ایمنی را تقویت می کند. وجود آب چشمه های اوریاژ در اسپری آب معدنی اوریاژ باعث رطوبت رسانی به پوست و تغذیه و تقویت آن با املاح معدنی می شود. همچنین این اسپری باعث تامین سیلیکون مورد نیاز برای حفظ شادابی پوست، افزایش نرمی و طراوت پوست و تقویت لایه هیدرولیپیدیک می شود. این اسپری بدون ایجاد حساسیت، به تغذیه رسانی پوست می پردازد و فرمولاسیون آن برای انواع پوست حتی پوست های حساس، تحریک پذیر و مستعد قرمزی نیز مناسب است. در این اسپری عوامل ضد التهاب و ترمیم کننده وجود دارد که باعث می شوند سلول های پوست بازسازی و خاصیت تسکین دهندگی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *