سلامت بدن

کرم موبر ویت

کرم موبر ویت

امروزه روش‌های زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. یکی از این روشها استفاده از کرمهای موبر است که در این پست سعی داریم با معایب و مزایای استفاده از کرم موبر ویت (VEET) آشنا شویم با ما همراه باشید.

انواع کرم های مو بر ویت

انواع کرم های مو بر ویت
انواع کرم های مو بر ویت

کرم موبر ویت ساخت کشور فرانسه است که دارای سابقه 80 سال تولید محصولات موبر، مورد تایید انجمن عالی پوست انگلستان است. شرکت ویت این کرم را بدون عوارض و متناسب با انواع پوست تولید کرده و در ترکیبات آن موادی بکار برده که پوستی نرم و بدون مو به مصرف کنندگان هدیه می‌دهد. استفاده از کرم های موبر کاملاً بدون درد و آسان است و حساسیت و التهابی برای پوست به همراه ندارد؛ و همچنین آب‌رسان خوبی برای پوست نیز می‌باشد. شرکت ویت VEET متناسب با هر نوع پوست ترکیبات مناسبی را وارد بازار کرده است که شامل:
* کرم موبر VEET مخصوص پوست‌های معمولی

کرم موبر ویت VEET مخصوص پوست‌های معمولی
کرم موبر ویت VEET مخصوص پوست‌های معمولی

* کرم موبر VEET مخصوص پوست‌های خشک

کرم موبر ویت VEET مخصوص پوست‌های خشک
کرم موبر ویت VEET مخصوص پوست‌های خشک

* کرم موبر VEET مخصوص پوست‌های حساس

کرم موبر ویت VEET مخصوص پوست‌های حساس
کرم موبر ویت VEET مخصوص پوست‌های حساس

روش مصرف کرم موبر ویت

اکنون با توجه به مزایای گفته شده، می‌خواهیم نحوه استفاده از آن را مرحله به مرحله توضیح دهیم:
1- ابتدا مقدار کمی از کرم موبر را که خریداری کردیم را تست می‌کنیم تا مطمعن شویم کرم مناسب پوست خود را خریداری کرده‌ایم و پوست بدن به آن حساسیتی نداشته باشد:

روش مصرف کرم موبر VEET
روش مصرف کرم موبر VEET

یک نقطه از دست را مشخص می‌کنیم. یک مقدار (کم) از کرم را به کمک کاردک مخصوص بر روی نقطه مشخص‌شده می‌زنیم. به مدت 5 دقیقه صبر می‌کنیم و کرم را پاک می‌کنیم. بعد از گذشت 20 دقیقه اگر قرمزی یا تاولی مشاهده نکردید می‌توانید با خیال راحت از کرم استفاده کنید.
2- با استفاده از کاردک مخصوص مقداری از کرم موبر را برمی‌داریم و بر روی موهای زائد می‌زنیم. این کار را با توجه به ضخامت و پرپشتی موهای خود انجام می دهیم و همه‌ی سطح پوست را به کرم آغشته می‌کنیم.

نحوه مصرف کرم موبر ویت
روش مصرف کرم موبر ویت


3- بعد از گذشت 5 دقیقه با استفاده از کاردک، به آرامی کرم را خلاف جهت رشد موها پاک می‌کنیم (اگر موها از پوست جدا نشدند 5 دقیقه دیگر منتظر می‌مانیم) در انتهای کار پوست را کاملاً با آب شستشو می‌دهیم و خشک می‌کنیم.

روش مصرف کرم موبر ویت
روش مصرف کرم موبر ویت

در استفاده از کرم موبر VEET نکات زیر را توجه کنید:
– بیشتر از 10 دقیقه کرم را بر روی پوست نگه‌داری نکنید.
– در هفته بیش از دو بار از کرم استفاده نکنید.
– هنگامی‌که پوست زخمی یا خراشیده باشد از موبر استفاده نکنید.
– کرم را اطراف چشم استفاده نکنید.
– هنگام استفاده از کرم موبر توجه داشته باشید که پوست کاملاً خشک باشد.
– کرم موبر را از دسترس کودکان خارج سازید.

مضرات مصرف کرم موبر VEET

موارد منع مصرف کرم موبر ویت
موارد منع مصرف کرم موبر VEET

ترکیباتی که در کرم موبر VEET بکار می‌رود شامل: کلسیم هیدروکسید و هیدروکسید سدیم تیوگلیکولات است که باعث شکستن کراتین مو (ماده اصلی تشکیل‌دهنده مو) می‌شود. این ترکیبات ممکن است باعث حساسیت و خشکی پوست شود پس بهتر است بعد از استفاده کرم موبر، از روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون و روغن بادام استفاده کنید.
اگر بیماری نفسی یا بیماری های پوستی دارید خیلی کم از کرم موبر استفاده کنید یا استفاده نکنید زیرا ترکیبات کرم موبر ویت شیمیایی هستند و ممکن است بو و مواد آن بیماری شما را تشدید کند حتما با پزشک خود در مورد استفاده از این محصول مشورت کنید.

امیدوارم که از این مقاله بهره کافی را برده باشید و راهنمایی‌های ما به شما کمک کند که بهترین‌ها را شناسایی و مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *