سلامت بدن

کرم ضد جوش لامینین

کرم ضد جوش لامینین

اگر به دنبال راه حلی برای رفع جوش های صورت خود هستید و از دیدن آکنه های پوستی بسیار رنج می برید ما به شما مصرف کرم ضد جوش لامینین را پیشنهاد می دهیم. با استفاده از این کرم ضد جوش می توانید پوستی زیبا و بدون جوش و آکنه داشته باشید. که قبل از استفاده باید نوع جوش های صورت خود را تشخیص دهید. کرم ضد آکنه لامینین چربی پوست را کنترل می کند و باعث می شود پوست شما دیگر جوش نزند.

کرم ضد جوش لامینین چیست؟

کرم ضد جوش لامینین
کرم ضد جوش لامینین

کرم ضد جوش لامینین ( Laminin ) یک محصول درمانی می باشد که ساخت کشور ایران است. این کرم یکی از محصولات شرکت گل افشان می باشد که برای بیمارانی مناسب است که در بدن و صورت خود جوش و آکنه دارند. این کرم ضد جوش می‌تواند تا حد زیادی نیاز شما رو برای داشتن بدن و صورتی زیبا و بدون جوش برآورده کند.
بیشتر جوش های صورت و بدن به خاطر بیش از اندازه بودن چربی پوست است. این کرم با داشتن ماده‌ی آکنت مانع ایجاد چربی زیاد بر روی پوست می شود از طرفی با وجود اولئانولیک اسید و نوردی هیدروگواریتیک اسید در مواد تشکیل دهنده کرم ضد جوش لامینین باعث می‌شوند که تا حد زیادی از تکثیر سلول های چربی پوست جلوگیری شود.

تاریخچه برند لامینین

برند لامینین
برند لامینین

برای خیلی از افراد مهم است که محصولی که استفاده می‌کنند مربوط به چه برند و چه کشوری است و از چه سالی در چه شرکتی شروع به تولید شده است؟
در ابتدا باید گفت که برند Laminin محصول کشور ایران و از برندهای بسیار معروف و موفق شرکت گل افشان می باشد. شرکت گل افشان از سال 1373 خط تولید محصولات را راه اندازی کرد، اما در سال 1388 تولید برند محصولات Laminin  در خط تولید ثمین شروع شد.
این شرکت فقط و فقط محصولات برند Laminin را تولید نمی کند بلکه برندهای دیگر بازار نیز در این شرکت محصولات خود را تولید و به عرضه می رسانند. شرکت گل افشان محصولات آرایشی و بهداشتی چون کرم ضد جوش، کرم ضد آفتاب و … را با برند Laminin تولید می کند.
کرم های ضد آفتاب برند Laminin فاقد چربی هستند و دارای SPF 60 می باشد که بر خلاف تصور شما این کرم ضد آفتاب بدون رنگ است. محلول تقویت مو نیز از دیگر محصولات برند Laminin است که یک محصول گیاهی می باشد. در کنار این دو محصول کرم ضد جوش اکنت از پرفروش‌ترین محصولات برند لامینین است.

کاربرد کرم ضد جوش لامینین

کرم ضد جوش لامینین خاصیت درمانی بسیاری دارد که باعث می شود افرادی که به دلایل مختلف پوست صورتشان یا بدنشان جوش می زند، را درمان می کند. یکی دیگر از کاربرد های کرم ضد جوش Laminin این است که از به وجود آمدن آکنه های پوستی نیز جلوگیری می کند. در واقع این محصول علاوه بر درمان جوش های صورت از به وجود آمدن آکنه های پوستی نیز جلوگیری می کند.

انواع جوشهایی درمان شده با کرم لامینین

کرم ضد جوش صورت لامینین
کرم ضد جوش صورت لامینین

هر شخصی به دلایل مختلفی در بدن و صورتش جوش و آکنه می زند برای پی بردن به علت آن با متخصص پوست صحبت کنید. زمانی که نوع جوش صورت و بدن شما تشخیص داده شد درمان شما در کمترین زمان با بیشترین پیشرفت در درمان خود را شاهد هستید.
کرم ضد جوش لامینین برای انواع جوش صورت و بدن و انواع آکنه‌ها مناسب است که موارد زیر نمونه ای از جوش‌هایی است که با کرم ضد جوش لامینین بهبود می یابند.
1- هایپرکراتوز
2- جوش‌هایی که بر روی سطح پوست
3- جوش و آکنه التهابی

فواید مصرف کرم ضد جوش لامینین

صورت مستعد جوش و آکنه
صورت مستعد جوش

این محصول برای انواع پوست به خصوص پوست مستعد و آکنه مناسب است.در این قسمت به برخی از فواید کرم ضد جوش Laminin میپردازیم:
1.      برای هر نوع پوستی مناسب می باشد مخصوصا برای پوست های چرب که دارای جوش می باشد.
2.      مناسب پوست‌هایی که دانه های سر سیاه بر روی جوش های آن است.
3.      کرم ضد جوش Laminin برای پوست‌هایی که آکنه دار هستند نیز بسیار مؤثر است.
4.      دارای خاصیت کومدولیتیکی می باشد که  برای پوست‌هایی که جوش سر سفید دارند، نیز مناسب است.
5.      با مصرف این کرم هیچ گونه لک و اسکاری بر روی پوست نمایان نمی شود.
6.      برای تمام نواحی بدن مثل سینه، صورت و.. می توان از آن استفاده کرد.
7.      میزان چربی پوست را کنترل می کند.
8.      ضد التهاب و براقی پوست صورت است.
9.      کرم ضد جوش Laminin دارای آنتی سپتیکی است که باعث می شود افراد نسبت به مصرف این کرم هیچ گونه حساسیت پوستی نشان ندهند.
10.  کرم ضد جوش Laminin یک مرطوب کننده عالی است که به التیام پوست شما نیز کمک می کند.

عوارض مصرف کرم ضد جوش لامینین

عوارض دارویی قرص‌ها نسبت به کرم و ژل‌ها بیشتر است و اثرات بسیار جبران ناپذیری بر روی بدن به جای می گذارد، از عوارض جامع آنها میتوان به از کار افتادگی و اثرات منفی بر روی کبد اشاره کرد.
 اما در خصوص کرم‌ها و پمادهای موضعی که برای درمان مشکلات پوستی مصرف می‌شود باید گفت درصد بسیار پایینی از افراد دچار حساسیت های پوستی می شوند. در خصوص عوارض مصرف کرم های ضد جوش لامینین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1.     التهاب
2.     قرمزی
3.     خارش
4.     خشکی پوست

روش مصرف کرم ضد جوش لامینین

کرم ضد جوش لامینین
کرم ضد جوش لامینین

مصرف کرم ضد جوش طبق تجویز پزشک باید انجام شود.
اگر می خواهید نتیجه‌ی خوبی از مصرف این کرم بدست آورید باید حتماً قبل از مصرف کرم ضد جوش، پوست را تمیز و خشک کنید به طوری که هیچ گونه آلودگی بر روی پوست وجود نداشته باشد.
سپس کرم ضد جوش را بر روی محل جوش و آکنه قرار داده و اجازه دهید تا کاملا جذب پوست شود. بعد از چند بار استفاده تاثیر شگفت انگیز این کرم را خواهید دید. نباید فراموش کنید که این کرم مخصوص پوست های مستعد و آکنه می باشد.

نشانه های حساسیت به کرم ضد جوش لامینین

حساسیت به کرم ضد جوش لامینین
نشانه حساسیت به کرم ضد جوش لامینین

زمانی که افراد شروع به مصرف دارویی می کنند در روزهای اول ممکن است بدنشان نسبت به مصرف دارو کمی حس خارش و التهاب پوست احساس کنند اما بد نیست که بدانید این واکنش‌ها بسیار عادی است.
ممکن است در حین مصرف با علائم دیگری مانند قرمزی پوست، خارش ناحیه مورد نظر و خشکی پوست برخورد کنید که اگر علائم بالا بهتر نشد با پزشک خود صحبت کنید و از مصرف دوباره کرم اجتناب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *