سلامت بدن

صابون گیاهی گل سیتو و معرفی انواع مختلف آن

صابون گیاهی گل سیتو

معرفی برند گل سیتو

برند گل سیتو محبوب ترین و معروف ترین برند شرکت پاویژ می باشد. این شرکت در سال 1363 تاسیس شد با تکیه بر نیروی علمی، مهندسی، اجرایی و همچنین دارا بودن کادری مجرب به عنوان شرکت پیشرو خود را در زمینه هایی مانند تولید و فروش و توزیع محصولات آرایشی بهداشتی دارویی گیاهی مستقر نمود و در حفظ تداوم و توسعه آن تلاش می نماید. این شرکت تولید کننده پن ها و صابون های گیاهی گل سیتو، صابون های طبی سیتودرم، صابون های گیاهی گل کوه می باشد. تولیدات گل سیتو شامل پن ها و صابون های گیاهی و شامپو کودک می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برند استفاده از مواد گیاهی و طبیعی در این محصولات است که تمامی نیازهای انواع پوست را برطرف می سازد.

انواع صابون گیاهی گل سیتو

 

صابون گل سیتو ضد جوش

صابون ضد جوش گل سیتو همان صابون تی تری گل سیتو می باشد که یک پاک کننده مفید برای پوست چرب و آکنه ای است. صابون گل سیتو تی تری تنظیم کننده تعادل چربی پوست است و یک ضد عفونی کننده موضعی موثر برای از بین بردن باکتری های ایجاد کننده آکنه می باشد. صابون گل سیتو برای جوش حاوی روغن تی تری استرالیایی است که علاوه بر نرم کردن پوست، دارای خاصیت هایی مانند ضد قارچ، ضد التهاب، آنتی بیوتیک طبیعی و آنتی باکتریال قوی می باشد. صابون تی تری گل سیتو حاوی 1% ماده موثر تری کلوکاربان می باشد که برای جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری های مولد آکنه به کار می رود. در کنار تری کلوکاربان از روغن بادام شیرین و اسید چرب نارگیل در این صابون استفاده شده که برای جلوگیری از خشکی پوست و مرطوب نمودن آن می باشد. از صابون ضد جوش گل سیتو می توان برای بهبود و التیام زخم ها، ضد عفونی کردن و بیماری های قارچی پوست در نقاط مختلف بدن استفاده کرد.

طرز استفاده صابون تی تری گل سیتو

صابون تی تری گل سیتو

صابون تی تری گل سیتو

برای استفاده صابون تی تری گل سیتو، باید کف صابون به مدت یک دقیقه روی پوست بماند. بعد از این زمان شستشوی صورت را انجام دهید.

 

صابون گل سیتو روشن کننده

صابون روشن کننده گل سیتو ، دارای عصاره گیاهی به نام انگور خرس است که دارای مقدار قابل توجهی آربوتین طبیعی می باشد که این ترکیب مانع از تولید ملانین پوست که باعث ایجاد لک است، می شود و در نتیجه شفاف و روشن شدن پوست را حاصل می نماید. صابون روشن کننده گل سیتو که یک صابون گیاهی می باشد مناسب برای بیماران مبتلا به هیپرپیگمانتاسیون و ملاسما و همچنین پوست های تیره و دارای لکه و کک و مک مناسب می باشد و به دلیل آنتی باکتریال بودن در جذب  وخنثی سازی رادیکال هی آزاد مانع از بروز آثار مخرب آن ها می شود. این صابون روشن کننده  در ترکیبات خود علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی دارای خواصی مانند آنتی باکتری قوی، قابض، ضد قارچ و نرم کنندگی است. از این صابون می توان برای ضد عفونی کردن، بهبود و التیام زخم ها، بریدگی و خراش استفاده کرد.

صابون کرم دار گل سیتو

صابون کرم دار گل سیتو مناسب برای پوست های خشک و حساس است که با رطوبت دهی به آن باعث ایجاد نرمی و مرطوب شدن پوست می گردد و پوستی شاداب و درخشان را به وجود می آورد. صابون کرم دار گل سیتو پاک کننده ای ملایم و نرم کننده می باشد که حاوی کرم مرطوب کننده می باشد که دارای ترکیباتی مانند لانولین که باعث جذب رطوبت بالا و موم زنبور عسل که در رفع خشکی پوست و ایجاد نرمی و لطافت موثر است، می باشد.

 

صابون گوگرد گل سیتو

صابون گوگرد گل سیتو باعث از بین رفتن چربی اضافی پوست می گردد و منافذ آن را پاکسازی می کند، علاوه بر این به عنوان یک لایه بردار نیز عمل می کند. گوگرد قسمتی از ساختار اسیدهای آمینه و پروتئین ها می باشد و استفاده مداوم و روزانه از این صابون باعث استحکام و شفافیت پوست و بهبود اگزما می شود. صابون گل سیتو گوگرد با داشتن خاصیت ضد آکنه و ضد قارچ بودن به درمان عفونت های قارچی و انگلی کمک می کند.

 

صابون گلیسیرینه گل سیتو

 

صابون گلیسیرینه گل سیتو

صابون گلیسیرینه گل سیتو

صابون گلیسیرین گل سیتو با فرمولاسیون ویژه ای که دارد سرشار از خواص گلیسیرین، روغن ها و اسیدهای چرب می باشد. از جمله محصولات به کار رفته در این محصول گلیسیرین می باشد. گلیسیرین، در صابون گلیسیرینه گل سیتو شبیه به مرطوب کننده طبیعی پوست، رطوبت محیط را جذب پوست می کند. گلیسیرین در واقع با بالا بردن قدرت حفاظتی پوست،  مواد شیمیایی مضر را دفع می کند و میزان بیشتری آب در خود نگه می دارد.گلیسیرین حدود 8% صابون گلیسیرینه گل سیتو را تشکیل می دهد که مانع از دست دادن آب سلول های پوستی شده و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

صابون آلوئه ورا گل سیتو

صابون آلوئه ورا گل سیتو

صابون آلوئه ورا گل سیتو

صابون آلوئه ورا گل سیتو حاوی روغن های بادام و نارگیل و همچنین ژل آوئه ورا می باشد که به رطوبت و جوان سازی پوست کمک می کند. این صابون در درمان آکنه، چین و چرک و کک مک کمک زیادی می کند. پایه صابون آلوورا گل سیتو آوئه ورا می باشد و درصد زیادی از آن را تشکیل می دهد، همچنین  حاوی مانوز، گلوکز، مشتقات هیدروکسی آنتراسن و گلوکز می باشد که دارای خاصیت ضد التهابی می باشد و برای درمان جوش، لکه ها و سایر مشکلات پوستی به کار می رود. این محصول مناسب انواع پوست می باشد و با خاصیت ضد التهابی خود باعث می شود که پوست مرطوب، شفاف و جوان بماند.

صابون آووکادو گل سیتو

صابون آووکادو گل سیتو حاوی روغن طبیعی آووکادو می باشد که از ویتامین های A، B، D، E غنی می باشد. این صابون مناسب برای انواع پوست می باشد و دارای خاصیت مرطوب کنندگی و شادابی است. صابون آووکادو گل سیتو با خاصیت پاک کنندگی خود به منافذ پوست وارد شده و آن ها را از هر گونه آلودگی پاک می کند. روغن آووکادو به دلیل سرشار بودن از اسیدهای چرب باعث لطافت و شادابی پوست شده و پوست خشک را به سرعت مرطوب می نماید و برای پوست های چرب نیز بدون تحریک می باشد. این صابون همچنین در از بین بردن جوش، آکنه و قرمزی پوست نیز به کار می رود. آووکادو همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که باعث جلوگیری از  پیری زود رس می شود و باعث سلامت سیستم عصبی می شود.

صابون بادام گل سیتو

صابون بادام گل سیتو با داشتن درصد بالایی ویتامین E مناسب شستشوی روزانه می باشد که باعث از بین رفتن چین و چروک و خطوط ریز صورت، لکه های پوست و حلقه های تیره زیر چشم می شود. صابون بادام گل سیتو با داشتن خاصیت جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری برای بازسازی و ترمیم پوست مناسب می باشد. روغن بادام طبیعی موجود در این صابون یک مرطوب کننده و نرم کننده مناسب برای پوست های خشک می باشد. صابون گل سیتو با داشتن روغن بادام حاوی ویتامین های گروه A و گروه  B، یک پاک کننده طبیعی و ملایم برای پوست است که علاوه بر تمیز نمودن پوست از آلودگی، التهاب و تحریک پوست را کاهش داده و باعث نرم و لطیف شدن پوست می گردد.

صابون ساینده زردآلو گل سیتو

صابون ساینده زردآلو گل سیتو

صابون ساینده زردآلو گل سیتو

صابون ساینده زردآلو گل سیتو حاوی گرانول های هسته زردآلود می باشد که این گرانول ها با سایش سطح پوست باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه پوست می شوند. این صابون با از بین بردن آلودگی ها،ناخالصی ها، سلول های مرده و جوش های سر سیاه باعث بازسازی لایه شاخی پوست می گردد. صابون ساینده زردآلو گل سیتو با انجام عمل لایه برداری باعث تمیز شدن و از بین رفتن آلودگی های عمقی پوست می گردد و باعث می شود که عمل تنفس پوست به درستی انجام شود. همچنین این صابون به دلیل دارا بودن گلیسیرین و روغن هسته زردآلو باعث ترمیم ترک های پوستی و نرم شدن  و حفظ رطوبت پوست شده و شفافیت فوق العاده ای را به پوست می بخشد.

صابون کره کاکائو گل سیتو

صابون کره کاکائو گل سیتو حاوی کره کاکائو طبیعی می باشد که باعث قابلیت ارتجاعی پوست شده و از ایجاد چین چروک جلوگیری می کند. کره کاکائو ماده ای است که از دانه های کاکائو به شکل کره سفید رنگی به دست می آید و از خواص این ماده این است که در نرم کردن و مرطوب کردن انواع پوست عملکرد ایده آلی دارد. صابون کره کاکائو گل سیتو بدون ایجاد خشکی، پوست را شسشتو داده و رطوبت سطح پوست را بدون مسدود کردن منافذ پوست حفظ می نماید. مصرف روزانه این صابون پوستی صاف و شفاف را ایجاد می کند و برای جلوگیری و  رفع ترک های پوستی مناسب می باشد.

صابون لایه بردار گل سیتو

صابون لایه بردار گل سیتو یک نوع صابون لایه بردار است که با جدا کردن سلول های مرده سطح پوست باعث تسریع روند احیا سلول ها و حفظ جوانی پوست می گردد. صابون لایه بردار دریایی گل سیتو دارای پودر جلبک لیتوتامنیوم است که در برطرف نمودن آلودگی های سطحی و لایه برداری و همچنین تقویت پوست و رساندن مواد معدنی به پوست کمک می نماید. لیتوتامنیوم یک نوع جلبک دریایی است که در لایه برداری پوست موثر می باشد و سرشار از آهن، کلسیم، منگنز روی، مس، ید، منیزیم و فسفر می باشد که همه این ها در تقویت پوست موثرند. این صابون با لایه برداری و افزایش کلاژن در سطح پوست باعث کاهش چین و چروک  و لکه های پوستی می گردد.

صابون لایه بردار دریایی گل سیتو

صابون لایه بردار دریایی گل سیتو

صابون لایه بردار دریایی گل سیتو

صابون گل سیتو برای پوست خشک

افرادی که دارای پوست خشک می باشند نباید پوست صورتشان را بیش از یک بار بشویند زیرا پوست خشک به اندازه کافی سبوم ندارد. بهترین صابون ها که برای پوست خشک مناسب اند صابون آب رسان و ملایم می باشد. صابون گل سیتو برای پوست خشک همان صابون های کرم دار می باشند. این صابون ها در دو نوع 25% و 10% تولید می شوند.  این محصولات در عین پاک کنندگی قوی پوست به دلیل داشتن کرم نرم کننده، به عنوان نرم کننده پوست هستند و دارای خاصیت مرطوب کنندگی می باشند.

صابون گل سیتو برای پوست چرب

پوست چرب، پوستی می باشد که دارای سبوم اضافی است، که باعث چرب شدن پوست می گردد. اگر چربی پوست بیش از حد باشد سبوم زیادی تولید می شود و منافذ پوست بسته می شوند و مشکلات پوستی را به وجود می آورند. صابون گل سیتو برای پوست چرب، صابون تی تری می باشد که یک پاک کننده مفید برای پوست های چرب است و برای از بین بردن باکتری های سطح پوست مناسب است. این صابون تنظیم کننده تعادل چربی پوست می باشد و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.

صابون گل سیتو برای بچه

صابون گل سیتو برای بچه

صابون گل سیتو برای بچه

صابون گل سیتو برای بچه همان صابون بچه گلیسیرینه می باشد که یک شوینده مناسب برای پوست کودک می باشد و جهت استفاده در انواع پوست به ویژه پوست خشک و حساس کودکان مناسب است. صابون بچه گل سیتو دارای درصد بالایی از گلیسیرین می باشد که به وسیله جذب رطوبت هوا بدون چرب کردن، رطوبت را در سطح پوست نگه می دارد. این صابون باعث نرم شدن پوست شده و از پوسته پوسته شدن پوست کودک جلوگیری می کند. علاوه بر این مزایا گلیسیرین موجود در صابون باعث می شود که قدرت حفاظتی پوست بالا برود.

دیگر صابون های این برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *