زیبایی

کرم ضد جوش نوروا به همراه معرفی بهترین انواع کرم های ضد جوش

کرم ضد جوش نوروا

معرفی برند نوروا(Noreva)

 

برند نوروا یک برند فرانسوی است که در تولید محصولات مراقبت از پوست و سلامت آن فعالیت دارد. برند نورا در سال 1990 در فرانسه تاسیس شد و با بهره گیری از لابراتورهای پیشرفته نزدیک به سی سال فعالیت های پرثمری را داشته است. این برند طیف گسترده ای از محصولات پوستی برای استفاده روزانه و درمان ارائه می دهد. تمامی محصولات نورا تحت گواهینامه معتبر ISO و طبق الزامات پزشکی و داروسازی جهان تولید می گردند. این محصولات در 7 دسته تولید می گردند:

  • محصولات ضد پیری
  • محصولات انواع نواقص پوستی
  • محصولات پوست های حساس
  • محصولات پوست خشک
  • محصولات درمان تغییر رنگ پوست
  • انواع ضد آفتاب
  • محصولات مراقبت از پوست و مو

کرم ضد جوش چیست

آکنه و جوش از مشکلات شایع پوست هستند که به دلایل مختلف در پوست ظاهر می شوند. جوش ها در زمانی که منافذ پوست با چربی یا پوست مرده یا باکتری بسته می شوند به وجود می آیند. زمانی که باکتری ها منافذ پوست را مسدود کنند و چربی قادر به خروج از پوست نباشد جوش ظاهر می شود.  به همین دلیل کرم یا پمادهای ضد جوش تولید شده اند تا بتوان این مشکل را درمان یا از آن جلوگیری نمود. بعضی متخصصین بر وجود دو ماده بنزوئیل پروکساید و اسید سالیسیلیک در کرم ضد جوش تاکید دارند. این ترکیبات در بسیاری از کرم های ضد جوش قرار دارند که برای خشک کردن جوش و جلوگیری از ایجاد آن ها مناسب است. ترکیبات دیگری مانند گوگرد و رزورسینول نیز برای از بین بردن جوش ها مناسب است. کرم ضد جوش به عنوان یک ترکیب ضد باکتری عمل می کند و مانع از مقاومت باکتری های تولید کننده آکنه در برابر آنتی بیوتیک ها می گردد که باعث از بین بردن کمدون و ضد التهاب است.

ترکیبات کرم ضد جوش نوروا

فیتواسفینگوزین: این ترکیب یکی از لیپیدهای لایه شاخی پوست می باشد. این ماده دارای خاصیت ضد آکنه، ضد پیری و ضد التهابی است که در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

 

نیاسین آمید: این ترکیب همان ویتامین B3 است که در درمان آکنه و جوش و رفع التهابات ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پوستی تاثیر بسزایی دارد.

 

همچنین این ماده حاوی ترکیباتی مانند Vitamin P، Ceramides، Micro Sponges نیز در آن به کار رفته است.

انواع کرم های ضد جوش نوروا

کرم ضد جوش 3 در 1 اکتی پور نوروا

کرم ضد جوش 3 در 1 اکتی پور نوروا برای کاهش جوش سر سیاه و آکنه در پوست مستعد جوش در بزرگسالان و نوجوانان تولید شده است. این کرم دارای سه خاصیت تمیز کردن پوست، کاهش سرعت تکثیر باکتری ها و تسکین تحریکات و سوزش پوستی می گردد. پوست در دوران پیش از قاعدگی، نوجوانی و گاهی میانسالی ضخیم تر و چرب تر می گردد و دچار جوش و التهاب می شود. استفاده از این کرم که حاوی فیتواسفینگوسین می باشد و دارای خاصیت آنتی باکتریال است، باعث شفافیت و نرمی پوست و بازگشت تدریجی تعادل آن می گردد.

کرم ضد جوش و لایه بردار آکنومگا 200 اکسفولیاک نوروا

کرم ضد جوش و لایه بردار

کرم ضد جوش و لایه بردار

 

کرم اکسفولیاک برند نوروا در درمان آکنه های ملتهب و قرمز، درمان انواع جوش و همچنین لایه برداری پوست موثر می باشد. همچنین دارای خاصیت آنتی باکتریال است و باعث نرمی و تمیزی پوست می گردد. این کرم با نفوذ به لایه های عمیق اپیدرم به تنظیم ترشح چربی می پردازد و دارای خاصیت جمع کنندگی منافذ باز پوست می باشد. این کرم حاوی مواد موثری مانند روغن دانه آفتابگردان و نشاسته ذرت می باشد که  برای شادابی و طراوت و پاکسازی پوست مناسب می باشد.

نوروا اکتي پورکرم ضدجوش طلايی

کرم اکتی پور ضد جوش طلایی نوروا هم باعث پوشش جوش می گردد و هم به درمان آن می پردازد. این کرم برای تسریع در فرآیند از بین بردن جوش ها و تنظیم ترشح سبوم ارائه گردیده است. از جمله ویژگی های منحصر بفرد این کرم ساختار فلوئیدی آن  می باشد که ضد براقیت پوست و با دوام می باشد و می تواند به عنوان زیرساز مناسبی برای آرایش مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی باعث می شود که پوست چربی که دارای آکنه می باشد، یکدست و طبیعی گردد.

نوروا اکتی پورکرم ضدجوش روشن

این کرم به از بین بردن جوش ها و تنظیم ترشح سبوم پوست سرعت می بخشد، از تکثیر باکتری ها و التهاب پوست جلوگیری می نماید، جوش و دانه های سر سیاه را از بین می برد. همچنین باعث پوشاندن جوش ها در عین درمان آن ها می شود. این کرم دارای ساختار فلوییدی با رنگ روشن می باشد.

مزایا کرم ضد جوش نوروا

  • رفع جوش های سر سیاه، التهابی و دردناک
  • التیام بخش
  • تنظیم کننده چربی
  • لایه بردار
  • بدون ایجاد حساسیت
  • غیر کومدون زا
  • فاقد پارابن
  • ضد براقیت پوست
  • نفوذپذیری عمیق به لایه های پوست

عوارض کرم ضد جوش نوروا

عارضه خاصی برای این نوع کرم ثبت نشده است. اما این نوع کرم ها مانند هر نوع محصول دیگری دارای نوع تقلبی می باشند که در این صورت عوارض خطرناکی بر روی پوست به جای می گذارند. برخی افراد برای داشتن هزینه کمتر محصولات ارزان و کم کیفیت را خریداری می کنند که این خود اثرات جبران ناپذیر و هزینه های فراوان دیگری را در پی دارد. بنابراین برای دور ماندن از عوارض آن باید کیفیت محصولات را در نظر گرفت.

نحوه استفاده از کرم ضد جوش نوروا

نحوه استفاده از کرم ضد جوش نوروا

نحوه استفاده از کرم ضد جوش نوروا

 

بسته به نوع کرم مورد نظر خود روزی 1 تا 2  بار از مقداری کرم ضد جوش بر روی پوست خود قرار داده و پخش نمایید. این نوع کرم ها معمولا برای پوست اطراف چشم کاربرد ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *