سلامت بدن

معرفی محصولات سینره

معرفی محصولات سینره

برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی اکثرا از کشورهای اروپایی مانند فرانسه می باشند اما  محصولات این برند ها اکثرا دارای قیمت سرسام آور هستند و محصولاتشان معمولا با پوست ما ایرانی ها سازگار نیستند. با این وضعیت بهتر است به سراغ محصولات ایرانی و تولید کننده های داخلی برویم. سینره یکی از برترین برندهای ایرانی است که با کیفیتی که در محصولات خود دارد آن ها را به کشورهای خارجی نیز صادر می کند. در این مقاله برخی از محصولات سینره به شما معرفی می شوند.

معرفی برند سینره

 

معرفی برند سینره

در سال 1376شرکت دانش بنیان طبیعت زنده با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشا گیاهی تاسیس شد. این شرکت محصولات خود را تحت عنوان “سینره” به بازار عرضه نمود. سپس با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال 1388 موفق به کسب عنوان برند برتر شد. در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی محصولات خود مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین الملی مانند آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن قرار گرفته است. ارائه مقالات مختلف و همکاری های نزدیک با متخصصان و دانش پژوهان داخل و خارج کشور از جمله دستاوردهای شرکت طبیعت زنده می باشد. فعالیت های برون مرزی این شرکت نیز چشمگیر می باشد. تمامی محصولات سینره در لابراتورهای معتبر کشورهای سوئیس و فرانسه مورد بازرسی قرار گرفته است و دارای تائیدیه های علمی معتبری مانند آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن نیز می باشد. برند سینره در سال 1388 شمسی به عنوان برند برتر معرفی و برنده شد و از همین تاریخ محصولات سینره به کشورهای اطراف ایران نیز صادر شد.

 

محصولات آرایشی و بهداشتی سینره

یکی از اعضای مهم بدن ما پوست است که مراقبت های صحیح و اصولی از آن باعث سلامت کل بدن می شود. سینره محصولات متنوعی را برای مراقبت از پوست عرضه کرده است که می توان محصولات زیر را نام برد:

ماسک روشن کننده سینره مناسب پوست صورت

 

ماسک روشن کننده سینره مناسب پوست صورت

ماسک روشن کننده سینره حاوی ویتامین C و عصاره بیربری است که برای رفع تیرگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. ماسک روشن کننده سینره حاوی عصاره جلبک های دریایی و سرشار از ویتامین C است که با اکسیژن رسانی، افزایش گردش خون پوست و تامین رطوبت باعث روشن شدن پوست می شود. با استفاده از این ماسک می توان تمام آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد را از بین برد و پوستی سالم، شاداب، نرم و شفاف داشت.

کرم ضد آفتاب سینره SPF50(بی رنگ)

این کرم ضد آفتاب در برابر اشعه UVB و UVA از پوست محافظت می کند. همچنین می تواند پوست را در برابر پیری زودرس و ایجاد لکه های پوستی مقاوم کند. این کرم ضد آفتاب برای افراد با پوست چرب و جوش دار مناسب است ودارای ساختاری سبک است. کرم ضد آفتاب سینره SPF50 بی رنگ است و باعث ایجاد جلوه ای مات روی پوست می گردد.

کرم ضد آفتاب سینره(رنگی)

کرم ضد آفتاب رنگی نیز از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA محافظت می کند. این کرم دارای ترکیبات گیاهی موثری مانند آلفا بیزابولول است که یکی از مواد موثر بابونه می باشد که باعث می شود از ایجاد التهاب و حساسیت جلوگیری کند. این کرم جزو کرم ضد آفتاب های رنگی است که با پوشانندگی یکنواخت و یکدست باعث حفاظت پوست در برابر عوامل آسیب رسان می شود. کرم ضدآفتاب سینره رنگی، به پوست رنگ ملایم و طبیعی و جلوه ای مات می دهد. از مزایای این کرم این است که دیگر نیازی به کرم پودر ندارید و می تواند جایگزینی برای آن باشد.

ژل شست و شوی صورت سینره مدل Oily Skin

 

ژل شست و شوی صورت سینره مدل Oily Skin

این ژل برای شست و شوی پوست چرب مناسب است و حاوی مرطوب کننده می باشد. استفاه از این ژل شستشو باعث از بین رفتن کلیه آلودگی های محیط و محصولات آرایشی از روی پوست می شود. این ژل ها حاوی عصاره مورینگا هستند که از پوست در برابر آلودگی های هوا محافظت می کنند. این ژل یکی از پرفروش ترین محصولات سینره است زیرا هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسبی دارد. این ژل باعث تنظیم PH پوست شده  و با مرطوب کننده ای که در ترکیبات خود دارد پوست را نرم می کند.

کرم پرکننده چروک سینره مدل Instant Wrinkle Filler

کرم پر کننده چروک سینره با افزایش حجم سلول های پوستی باعث از بین رفتن چروک پوست می شود. هنگامی که می خواهید به مهمانی بروید و می خواهید چروک و خطوط صورتتان از بین برود این محصول می تواند به شما کمک کند. عملکرد این کرم به این گونه است که که با عمل لیپوفیلینگ باعث فعال شدن سلول های چربی در محل چروک ها می شود و با ذخیره میزان زیادی چربی در خود باعث می شود که حجم سلول ها بیشتر شود که نتیجه آن باز شدن خطوط و چروک می باشد. این عامل باعث شاداب نشان دادن صورت می شود.

کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره میزان کلاژن و الاستین را بالا برده و همین باعث جوانسازی و روشن شدن پوست دور چشم می گردد. این کرم باعث بهبود گردش خون مویرگی در زیر پوست دور چشم شده و باعث بهبود سیاهی دور چشم، پف، چروک و کبودی دور چشم می شود. کرم دور چشم سینره پروتئین سازی را افزایش می دهد که نتیجه آن کاهش چین و چروک اطراف چشم است و از افتادگی پوست دور چشم جلوگیری می کند.

اسپری پاک کننده سینره مدل Cleansing Toner

 

اسپری پاک کننده سینره مدل Cleansing Toner

اسپری پاک کننده سینره به عنوان مکمل فرآیند پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث شفافیت و شادابی پوست صورت می شود. این اسپری تمام آلودگی ها و مواد آرایشی را از روی صورت پاک کرده و با کوچکتر کردن منافذ پوست از ورود آلودگی ها به قسمت های زیرین پوست و بروز مشکلاتی مانند جوش و آکنه جلوگیری می کند. این محصول حاوی عصاره های گیاهان مختلف است که با ساختاری سبک، بدون ایحاد حساسیت و التهاب، پوستی شاداب، شفاف و تمیز را به ارمغان می آورد.

رول ضد تعریق زنانه سینره مدل Lemongrass

این محصول دارای دو عملکرد آنتی باکتریال و ضد تعریق می باشد. در این محصول عصاره گیاه دم اسب وجود دارد که همین باعث کاهش تعریق شده و عصاره های روغن درخت چای و مریم گلی که دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند مانع از رشد میکروارگانیسم ها شده و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کنند. از مزایای رول ضد تعریق زنانه سینره این است که به سرعت خشک شده و هیچگونه رد سفیدی و یا شوره از آن باقی نمی ماند.

منابع مورد استفاده

https://bbinbbar.com//

https://mosbatesabz.com//

https://www.digikala.com/

https://cinere.ir/about

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *